בקמפיין החדש שלנו ל-TLAB, דוכני התה של ויסוצקי שמציעים חווית תה ייחודית, בחרנו בטינק עשרה מוברים שהגיעו לאחד מסניפי הרשת ותיעדו את תהליך הכנת המשקאות שלב אחר שלב – מהמזיגה המדויקת של חליטות תה מגוונות ועד טעימת הבאבלס שמתפוצצים בפה.
@jakey_
T-Lab הוא הרבה יותר ממקום לשתות בו תה: מדובר במיקסולוגיה מתקדמת של תה שמציעה מגוון שילובים שיוצרים משקה חדש ומרענן. מעבר לטעמים, המותג שם דגש על ערכים ירוקים עם כוסות רב פעמיות. גם הטבעונים לא נשארים מאחור – כל המשקאות מוצעים באופציה טבעונית.
@orivar_
החוויה החברתית נמצאת בלב המותג, עם עיצוב חנויות שמעודד בילוי עם חברים לצד האפשרות להזמין את המשקאות המיוחדים עד הבית דרך וולט.
הכוכבים הבלתי מעורערים של החוויה הם ללא ספק ה”באבלס” – כדורים קטנטנים שמתפוצצים בפה ומוסיפים כיף בלתי נגמר לכל לגימה. בין אם אתם בעניין של טפיוקה, אוהבים תה אפרסק עם קצפת או פשוט מחפשים בילוי חדש לוולנטיינס הקרוב – נראה ש-TLAB הוא המקום בשבילכם.
@.mayaitzhaki
הקמפיין החדש מצליח ללכוד את הקסם הזה ומושך קהל צעיר וסקרן שרוצה לשדרג את חוויית התה שלו. עד כה, הסרטונים גרפו מעל חצי מיליון צפיות, לצד אלפי לייקים, שיתופים ותגובות חיוביות.
#הלאברים #טי_לאב #t_on_top