אולימפיאדת 2024 בפריז היא האולימפיאדה הראשונה אי פעם שבה יש רוב של ספורטאיות נשים על פני ספורטאים גברים, והלוגו של האולימפיאדה הוא בעצמו סמל של אישה בצורת הלהבה האולימפית.
לכבוד האירוע המרגש, יצאנו בטינק למהלך ראשון מסוגו עם אתנה, המרכז לקידום ספורט הנשים בישראל. אתנה מובילים כבר מספר שנים האשטאג מצליח בטיקטוק של #אתנה_משנות_את_הפיד וגם האתגר החדש היה במסגרת ההשאטאג הזה.
@athenaisrael בהצלחה לספורטאיות של היום ושל המחר #אתנה_משנות_את_הפיד
המטרה של אתנה הייתה לעורר את המודעות והאמונה של כמה שיותר ילדות ונערות לכך שגם הן יכולות להגיע יום אחד להשתתפות במשחקים האולימפיים, ולצורך כך חברנו למשפיען שיודע יותר מכולם לגרום לאנשים להאמין בעצמם – מיסמס.
מיסמס יצר סלוגן ייחודי למהלך- “תראי אותך” שהוביל לקמפיין שבו נערות המשתתפות בספורט מקצועני מביטות על ספורטאיות עבר כוכבות ועל ההישגים שלהן, ואז מביטות במראה על עצמן ומספרות על השאיפות שלהן.
@athenaisrael אופיר שמחה בת ה-15, רואה אותן שם וגם את עצמה יום אחד. #תראי_אותך גם שם יום אחד. #אתנה_משנות_את_הפיד
הסרטון הראשון עלה ביום של טקס פתיחת האולימפיאדה ואף קודם במסגרת ה-TOP VIEW של טיקטוק בו הייתה השתלטות מוחלטת וכל ילדה, נערה ואישה בישראל שפתחה את הטיקטוק ביום פתיחת האולימפיאדה ראתה דבר ראשון את הסרטון של אתנה עם המסר המעצים.
יחד עם המשחקים האולימפיים, המהלך כלל גם ספורטאיות פאראלימפיות, לכבוד המשחקים הפאראלימפיים שמתחילים גם הם בפריז בסוף החודש.
@athenaisrael שי והדס בר-ניצן, רואות אותן שם וגם את עצמן יום אחד. #תראי_אותך #אתנה_משנות_את_הפיד #ספורטאיות #משחקיםפראלימפיים
בסך הכל המהלך הגיע ליותר מ-15 מיליון חשיפות במהלך תקופת האולימפיאדה, ואלפי אינטרקציות חיוביות, תומכות ומעצימות.