אם אתם בטיקטוק, סביר להניח שכבר נתקלתם בתכנים המצחיקים והמיוחדים של מותג הזמנות האוכל תן ביס. המותג מככב כבר מספר חודשים עם תכנים שמביאים תובנות ורגעים משעשעים בהזמנת אוכל הביתה.
בחודש האחרון, תן ביס השיקה את הפילטר הראשון שלה בטיקטוק והזניקה אותו עם המשפיעניות עדי סי ומיה סיאול.
@mia.saul אפילו לא הייתי צריכה תירוץ. #תןביס #תרגישו_בבית
הפילטר מציע למשתמשים תירוצים הומוריסטיים להזמנת תן ביס הביתה. המשתמשים יכולים לבחור מבין התירוצים הבאים:
אוכל במשלוח פשוט יותר טעים
חסר לי דופמין
צריך לדאוג לפרנסת השליחים
עדיף שאני לא אבשל…
הסיר במדיח, אז אין לי ברירה
חסכתי על אוטובוס במקום מונית, מגיע לי
עושה את זה בשביל הזוגיות שלי
חשבון פשוט: מצרכים עולים יותר
חשוב לי להיפתח לטעמים חדשים
@tenbis.il ומה התירוץ שלכם? השתמשו בפילטר ונראה מה באמת התירוץ שלכם! 🧡😅 #תןביס #תרגישו_בבית @Adi Cee
כדי לקדם את הפילטר, גייסנו 15 מובילי דעת קהל מוכשרים שהזנקו את הפעילות בטיקטוק. כל מובר העלה סרטון שבו הוא מגלה ומסביר מהו התירוץ שהכי מתאים לו להזמנת תן ביס הביתה.
@yakirkd שיהיה לנו בטעבון #אמא #תןביס #תרגישו_בבית #pov #foryou #פוריו #טיקטוק #אחריות #אבוד
המובילים המוכשרים יצרו גלים נוספים של בני נוער שהצטרפו לפעילות, והעלו בעצמם סרטונים שבהם הם משתמשים בפילטר. כיום, יש למעלה מ-110 שימושים בפילטר.
בפחות משבועיים, הפילטר הגיע ל-1.1 מיליון צפיות ומעל 10,000 אינטראקציות – הישג מרשים לפילטר ראשון!
@tony_ozirnoy חדמש יותר טעים במשלוח 😉 #תןביס #תרגישו_בבית תוכן פרסומי בשיתוף תן ביס
המהלך הזה לא רק קידם את המותג תן ביס בטיקטוק, אלא גם הביא למודעות רחבה ויצר חיבור מיוחד עם קהל היעד הצעיר. מחכים כבר לראות מה יהיה המהלך הבא של תן ביס!
לצפייה בפילטר מוזמנים ללחוץ >> כאן