כשחושבים על מותג שאהוב על הנוער, טבע נאות הוא כנראה לא הדבר הראשון שיעלה לכם לראש. מצד אחד, גם אותנו זה הפתיע בהתחלה. אבל אחרי שראינו כמה דור ה-Z הוא דור הרבה יותר פתוח מקודמיו, הבנו שהם רוצים ואף מעדיפים להחזיר את הנוחות לסדר העדיפויות.
דור ה-Z אוהב להיות ייחודי, להתחבר לנוסטלגיה, דוגל באהבה עצמית ומה יותר נחשב אהבה עצמית מאשר לתת לגוף להרגיש בנוח, חופשי ומשוחרר?
בקמפיין החדש שלנו עם טבע נאות לכבוד החזרה לבית הספר, השתתפו גם בני ובנות נוער מקהילת המשפיעים והמשפיעות שלנו וגם יוצרי תוכן.
@gal.azar עוד לא ברור מתי תתחילו ללמוד, אבל משהו אחד בטוח – אתם חייבים לפתוח את השנה עם טבע נאות! 🫶🏻 #מה_שבטבע_שלי @teva.naot בשיתוף טבע נאות
@_itaykobi_ אם אתם מחפשים משהו נוח וקליל זה הכי טוב… בשיתוף טבע נאות 🤩@teva.naot #משתתף_בקמפיין #מה_שבטבע_שלי #טבענאות #viral
@galworld2 תשמרו את הסרטון לפני שהלימודים יתחילוו💞בשיתוף טבע נאות #משתתפת_בקמפיין #מה_שבטבע_שלי @teva.naot
@matan_skaytel אין נוח כזה #מה_שבטבע_שלי בשיתוף @teva.naot
החזרה לבית הספר לא תמיד נוחה לבני ובנות הנוער, בעיקר כשיש חוקים שמונעים מהם להבליט את הייחודיות שלהם וגורמת להם להרגיש פחות חופשיים. טבע נאות מאפשרת להם לשבור את חוסר הנוחות ולהרגיש משוחררים יותר עם סנדלים ונעליים שהן גם נוחות וגם מוסיפות להם לסטייל.
השילוב בין יוצרי תוכן צעירים מוכרים לבין יוצרי תוכן צעירים אותנטיים בתחילת דרכם, נותן מענה לקהל הרחב, שכן כל אחד יתחבר ליוצר אחר.
וזה בהחלט עובד – החשיפה להאשטאג בטיקטוק הייתה כה גדולה שהיא כרגע עומדת על 4.6 מיליון צפיות!

קמפיין #מה_שבטבע_שלי | צילום מסך מתוק טיקטוק | Tiktok
טבע נאות משדרים נוחות וקלילות ואפילו ציונות, שכן הסנדלים היו מאז ומתמיד חלק מאוד גדול בלב התרבות הישראלית.
כיום, הנוער לובש אותם לכל מקום כמעט – לבית הספר, לתנועות הנוער, לטיולים, לעבודה או אפילו סתם לשיטוט רגלי.
לאט לאט המותג צובר תאוצה ואנחנו בטוחים שנראה אותו במדד המותגים בשנה הבאה.