לכבוד פרק 60 החגיגי, אירחתי את חברי הקרוב לאון שניידרובסקי, יוצר תוכן שבמונחי רשתות חברתיות – לגמרי פיצח את השיטה של איך להשאר רלוונטי, כדי לעבור ביחד על מדד המותגים של בני ובנות הנוער בישראל לשנת 2023.

לאון שניידרובסקי בפודקאסט “להניע נוער”
עברנו יחד על התוצאות שחלקן היו מפתיעות כמו רכבת ישראל שהגיעה למקום ה-11 ומוביט שהגיע למקום הרביעי, וחלקן היו מאוד ברורות מאליהן כמו טיקטוק במקום השלישי ונטפליקס במקום השביעי.

20 המותגים הנבחרים של בני ובנות הנוער בישראל מתוך 115 | מתוך תוצאות סקר מדד הנוער
ניסינו לגלות איך המותגים הנבחרים הצליחו לכבוש את ליבם של הצעירים והצעירות ומהו ההקשר בין כל מותג לדור ה-Z – “צריך איזון של תוכן חדש ואיכותי יחד עם ישן ונוסטלגי, דיסני למשל עובד על משהו שכמעט אין לאף אחד – זכרון, נוסטלגיה, זה פורט לך על הרגש ויש לו משמעות”.
דיברנו על למה חשוב להביא ערך דרך התוכן, על כוחה של הנוסטלגיה, על סודות ההצלחה ועל החיבור הבלתי נמנע בין הנוער למותגים – “כשיש כלכך הרבה מותגים אי אפשר להיות בהכל, הרבה מותגים הבינו שטיקטוק הוא יותר חברתי, ביוטיוב למשל אתה לא מדבר עם אנשים ואין משהו שישאיר אותך בפנים, טיקטוק לעומת זאת מנגישה לך את האלגוריתם הכי מתאים עבורך וזה מגיע בדיוק לקהל שאליו רוצים לכוון.
קח לדוגמא את סופר-פארם, משהו השתנה אצלם בחיבור לנוער, לא פלא שהם הגיעו למקום גבוה במדד המותגים של הנוער, כי הם באמת מאמינים בחיבור הזה”.
מוזמנים.ות להאזין לפרק מפתיע