אם עדיין לא שמעתם על אפליקציית BeReal, אנחנו כאן כדי להכניס אתכם לעניינים – BeReal היא אפליקציה חברתית בין המובילות בשימוש אצל בני ובנות נוער צעירים וצעירות (בטווח הגילאים 12-28).
גם אנחנו תהינו כשהורדנו אותה לראשונה – איך היא עובדת? האמת? דווקא די פשוט: פעם ביום, בשעה משתנה, מקבלים כל משתמשי האפליקציה התראה להעלאת “תמונת מצב” אשר מצלמת בו זמנית דרך המצלמה הקדמית והאחורית.
למשתמש יש 2 דקות להעלות את תמונת המצב שלו, כך שאין דרך להתחמק, לביים או לערוך! המטרה היא להיות אמיתיים, לשתף חברים איפה אני ומה אני עושה בזמן אמת.
למשתמשים מוצג פיד ובו כל תמונות ה BeReal שלהם ושל חבריהם. כל המשתמשים מקבלים את ההתראה באותה השעה, תלוי באיזו מדינה. כלומר, אם אני קיבלתי התראה בשעה 14:00, כל המשתמשים הישראליים מקבלים התראה באותה שעה. כל אחד בונה לעצמו את הרשת – צריך להיות “חברים” של אנשים ולאשר חברים אחרים בכדי לראות את התמונות שלהם, זה לא ציבורי, אז אפשר להרגע.
מ-BeReal ל-ReFill
אבל איפה סופר-פארם נכנסים בכל הסיפור? או יותר נכון – איך אנחנו הבאנו את סופר-פארם כמותג מסחרי לתוך אפליקציה שבלתי אפשרי לעשות בה פרסום ממומן? עם קהילת הצ’קריות של סופר-פארם יאנג כמובן.
בעזרת האפליקציה סופר-פארם יאנג עשו תחרות בה הזוכה זכתה בReFill למוצר האהוב עליה!
לכל אחת הרי יש מוצר שאי אפשר בלעדיו. הצ’קריות הגולשות באפליקציה היו צריכות להוכיח שהן באמת לא יכולות בלעדי המוצר כאשר צצה ההתראה של BeReal.
איך הן עשו זאת?
– צילום מסך של הBeReal שהן העלו
– במידה וב BeReal שלהן מופיע המוצר, הן שולחות את התמונה לסופר-פארם תוך 2 דקות מרגע עליית ההתראה ומי ששלחה ראשונה זכתה בריפיל!
הפעילות יצרה באז בקהילה הן בזכות הפרס השווה והן בזכות השימוש באפליקציה חדשנית שעדיין לא נחדרה ע”י מפרסמים.
זו רק דוגמא אחת מתוך רבות לפעילויות שניתן לעשות דרך האפליקציה ולעורר את המודעות למותג מסוים בכל רשת חברתית בה הצעירים והצעירות נמצאים.ות – הרי מוצרים עוברים מפה לאוזן ואין דרך יותר טובה מאשר אפליקציות חברתיות.
הגיע הזמן לתת מקום והזדמנות גם לאפליקציות החדשות שגם בהן בני ובנות נוער משתמשים.ות בהמוניהם.ן, בצורה יצירתית, חדשנית ולא קונפורמיסטית.
*לחצו כאן להורדת האפקליציה בApp Store
*לחצו כאן להורדת האפליקציה בPlay Store