fbpx
קהילת הנוער של גלקסי עם דה כהן | מתוך הפעילות של #GalaxyMove

ה-MOVE של סמסונג ישנה את הדרך בה מותגים מדברים עם צעירים ונוער

במציאות שבה הקהילה היא המנוע של הצעירים והצעירות, זה רק מתבקש לחבר אותם יחד עם המותגים שיש בחוץ. סמסונג השיקו את תנועת ה-GalaxyMove#  שהופכת מהר מאד להיות אחת התנועות החזקות ברשת עם מיליוני צפיות תחת ההאשטג GalaxyMove# . שחר מגל, מנהל קרייאטיב ותוכן בטינק, כותב על מאחורי הקלעים של המהלך.

  • שחר מגל
  • 28 ביולי, 2022

איך זה הגיוני שהעולם התקדם ואנחנו נסחפנו איתו? לפייסבוק, לאינסטוש, לטיקטוק ובקיצור כל מה שרחוק מהלב אבל קרוב לעין. במקום חברים אנחנו כותבים למשפיענים, במקום ליהנות במסיבות אנחנו מעלים סטורי שמספרים שאנחנו נהנים, במקום לדבר אנחנו מגיבים באימוג’ים – קרובים למסך ורחוקים מעצמנו, מהסביבה. בעבר, בלי לשים לב, מותגים היו יוצרים נגיעה בבני ובנות נוער בדמות של אירועי קיץ מטורפים ומשונים, עם הלהקות הכי שוות והאטרקציות שכל בן ובת נוער רצו בהן להיות. אספנו פקקים של בקבוקים, הכנסנו קודים לאתרים ייעודיים ובסופו של דבר הכרנו אנשים – אנשים אמיתיים.

מאז אותם אירועים בלתי נשכחים חזרנו לעולם של פרזנטורים ומשפיעני רשת שמתווכים את המותגים לצרכנים. בעוד שפרזנטור, בהגדרה המסורתית והעתיקה, מרגיש קצת מרוחק ולא אמין בעיני בני ובנות הנוער – משפיעני הרשת היו עבורם הדבר הכמעט אמיתי. הבעיה היא, שככל שכוחם הדיגיטלי גדל (עוקבים וצפיות) הם מתקרבים באמינות לפרזנטורים של פעם ופחות לתחושת החברות וההזדהות שחשנו אליהם בתחילת דרכם. לכן, החלטנו להוציא אותם מהמסך הקטן, שעם כמה שהוא קרוב לעין הוא די רחוק מהלב, והבאנו אותם עד למגרש הביתי של הגולשים – בעולם האמיתי והלא מתווך.

משפיעני #GalaxyMove יחד עם קהילת הנוער של סמסונג | צילום מסך מתוך אינסטגרם | orelkayamzuti

הכל התחיל אי שם באוקטובר 2021, בהשקה של ה-Z פליפ 3, כשראינו את המכשיר החדש לראשונה. אז הבנו שהצרכנים חייבים להרגיש ולראות אותו בעין. כדי לדייק את עצמנו, שמנו את המוצר לנגד עינינו ובפה אחד ידענו מה צריך לעשות – לכולם הייתה התחושה שאנחנו רוצים להחזיק אותו ולהבין איך זה מרגיש, צורך שידענו שקיים גם אצל הצרכנים הפוטנציאלים.

המטרה הייתה להגיע לצרכנים של סמסונג שיהיו הראשונים שייחשפו לגלקסי המתקפל החדש ואף יחושו אותו. הדרך להשגת המטרה הייתה לגייס משפיעני טיקטוק אהובים ומוכרים שיעשו סרטוני טיקטוק מגניבים עם צרכנים של סמסונג בלבד. מה? באמת מי שלא היה לו גלקסי לא עשה איתם סרטון? לא! רק ככה יכולנו להעצים את צרכני גלקסי ולתת להם סיבה להיות גאים בזה שהם מחזיקים דווקא במכשיר של סמסונג.

@nonstopinio

ראיית לילה זה ציטים 😉 #Galaxymove

♬ צליל מקורי – Lior Bochner

מאז יצאנו לעשרות פעילויות כאלו והבנו שלאט לאט, אנחנו יוצרים תנועה של צרכנים שמחכים לפעילויות האלה והתוכן שהצרכנים מייצרים מהן מגיע לעשרות מיליוני צפיות. אחד מאירועי השיא היה בשבוע שעבר בו חברנו לפסטיבל הנוער הגדול ביותר שמתקיים בנשר ויצרנו חוויה של פעם בחיים לצרכני גלקסי. כדי להשתתף באירוע, או כמו שאנחנו קוראים לזה “Move”, פרסמנו פעילות בשלל פלטפורמות והבאנו עשרות בני ובנות נוער לאירוע. מהחוויה הוצאנו סרטון קצר שחשף לעולם מה זה אומר להיות חבר.ה בקהילת הנוער של גלקסי, שהכוכבת שלו היא בת נוער, שמלווה אותנו מהקמתה.

@samsungisrael

יש לכם מכשיר גלקסי? העולם נפתח בפניכם! להצטרפות עקבו אחרי האינסטגרם של סמסונג ושלחו “מחכה למוב הבא” #GalaxyMove

♬ original sound – Samsung Israel – Samsung Israel

כיום, יש מאות צרכני גלקסי עד גיל 18, שנמצאים ב-Close friends של מותג סמסונג, שרק מחכים להבין מה המוב הבא ומתחילים להבין את הרעיון שבתור מחזיקי גלקסי – כל העולם פתוח בפניהם. מיותר לציין שבכל מפגש בו הצרכנים נפגשים הם מתחברים לבני ובנות נוער נוספים, מכירים חברים חדשים ובסופו של יום הם נמצאים באותה קהילה – שמעניקה להם והם מעניקים לה בחזרה. לא יודעים מה איתכם, אנחנו מחכים כבר למוב הבא!