fbpx
ירדן קורן, מור בן חורין ויניב ויצמן

להניע נוער – כוחן של קהילות מותג, סופר-פארם יאנג

"כשיש לי תשוקה למשהו, אני עושה את זה בגדול" - שיחה צפופה על תפקידם של מותגים בחייהן של בנות הנוער

  • יניב ויצמן
  • 22 במאי, 2022

דמיינו לרגע סיטואציה: מותג הפארם הגדול ביותר בארץ מחליט שזה הזמן לדבר ישירות עם הצרכניות שלו, להקים קהילה של נערות, לשלוח להן מוצרים לסקירה ובעיקר להקשיב ולשמוע – מה דעתן הכנה והאמיתית, בלי סינון, בלי עריכה ועם המון תובנות על הנושאים שמעניינים את הקהילה הצעירה.

בפרק של היום יצאתי להבין מה התפקיד של מותגים בחייהם של בני ובנות הנוער, בדגש על בנות נוער והאם יש למותג את הכח להעצים אותן ולתת להם תחושת שייכות ומשמעות. כדי להבין לעומק את תפקיד המותג פגשתי את ירדן ומור, צ'קריות בקהילת הצעירות של סופר-פארם יאנג. בשיחה ניסינו להבין מיהם המשפיענים החדשים, אלו שלאו דווקא יש להם הרבה עוקבים, אלא דווקא כאלה שמייצרים תוכן ויש להם רצון להשפיע באמת.

אני חושבת שזה מדהים, זה לחשוב מחוץ לקופסא וללכת עם העידן שלכולם יש דעה וכולם חשובים" – משתפת מור. הן סיפרו על הקשר ומערכת היחסים שלהן עם חברת סופר-פארם, הסבירו מיהן הצ'קריות ואיך להיות צ'קרית גורם להן להרגיש שהן משפיעות ובעיקר למדנו מה קורה כשנותנים לצרכניות לסקר מוצרים ולצפות מהן להגיד את האמת גם כשהיא לא תמיד נעימה.

הצ'קריות ירדן קורן ומור בן חורין בפודקאסט "להניע נוער"

סופר-פארם הוא מהמותגים הראשונים שהבין את כוחה של קהילת מותג ואת החשיבות לתת לצרכניות את הבמה ואת המקום להוביל ולהשפיע ויחד עם טינק הקימו את קהילת הצעירות שבה חברות אלפי צעירות, יאנגיות, שמשתפות ומעורבות בפעילות השותפת סביב עולמות התוכן שלהן ושל המותג. מוזמנים/ות להאזין ולגלות עוד: