בפרק של היום, קיימתי שיחה פתוחה וכנה עם מעיין כהן על פני הדור ועל ההתמודדות הנפשית שעוברים היום בני ובנות נוער. למה קשה לה לצפות בסדרה אופוריה ואיך בניגוד לשאר בני ובנות הנוער, היא מרגישה שהטיקטוק והאינסטגרם גורמים לה להיות יותר "רדומה" ו"אדישה"? מהם הכלים שעומדים בפניה ובפני בני ובנות נוער היום, כדי לשנות ולפעול? "אני חושבת על סבא וסבתא שלי, אנשים שהקימו ערים, מודל השראה וחיקוי, אנחנו לא שם היום" מספרת מעיין.
היום בפרק השראתי במיוחד מעיין משתפת בכנות נדירה בנושאים רגישים כמו חרדות, דיכאון, ואובדנות בקרב בני ובנות נוער. האזינו לפרק החמישי של הפודקאסט החדש של יניב ויצמן – "להניע נוער":