fbpx
מתוך האתר הרשמי של GROO

יוצרי האינסטגרם הגדולים בישראל חוגגים 12 שנה ל-GROO

מה קרה כשמירי כהן, אורי נוביק, רון יוחננוב, שלי בן יוסף, עמית בחובר, עדי חשמונאי, צח סימון וקובי אדרי יצאו לחפש לעוקבים שלהם באינסטגרם את הדיל הכי שווה ברשת. הצצה מאחורי הקלעים לקמפיין יום ההולדת של GROO (גרופון).

  • תמר ברין
  • 2 במרץ, 2022

אין צרכן בישראל שלא מכיר את גרו. כנראה שלפחות פעם אחת הזמנתם שובר למלון באילת, ארוחת בוקר, מבצע לחדר בריחה או מסאג’ טוב. כי מי לא אוהב שוברים והנחות? חברת האיקומרס GROO (לשעבר גרופון) חגגה 12 שנות קיום ואתם מקבלים הצצה לקמפיין יום ההולדת. גרו אהובה במיוחד על ידי הישראלים כיוון שהיא מוזילה להם את סל הקנייה ומייצרת מאות הטבות ושוברים מדי יום. החודש גרו חגגה 12 שנה – כל מועד כזה הוא הזדמנות שיווקית לייצר ערך לצרכנים.

בחרנו יחד עם 8 משפיענים שחזקים בתחומם; מירי כהן, אורי נוביק, רון יוחננוב, שלי בן יוסף, עמית בחובר, עדי חשמונאי, צח סימון וקובי אדרי את ההטבות המיוחדות ביותר בגרו ויצרנו יחד איתם פעילות מיוחדת, שמעוררת סקרנות בקרב הגולשים ובעיקר באז. בתקופת הפעילות, המשפיענים העלו רמז בסטורי שלהם שנמשך לא יותר מ-12 שניות, כל רמז הוא על דיל אקסקלוסיבי בגרו. במשך 12 ימים, כל יום משפיען אחר העלה רמז לסטורי שלו, מבלי לציין את שם הדיל או מהו, כשכל דיל זמין ל-12 שעות בלבד!

הפעילות יצרה עניין ובאז באינסטגרם והיוצרים קיבלו המון פניות סקרניות מהעוקבים, הן בנוגע לדילים והן בנוגע לרמזים של המשפיענים. התוכן המגוון של כל אחד חשף את גרו למגוון רחב של קהלים והקמפיין הגיע כבר ל…. לא, הפעם לא 12, אלא מעל 500 אלף חשיפות. והחגיגה עוד ממשיכה. שמחנו לקחת חלק בחגיגות ונתראה בקמפיין הבא!

מתוך עמוד האינסטגרם של קובי אדרי

מתוך עמוד האינסטגרם של עדי חשמונאי

מתוך עמוד האינסטגרם של עמית בחובר

מתוך עמוד האינסטגרם של מירי כהן