fbpx
מתוך הסרטון "טינק חוגגת 15"

15 שנה לטינק – הכירו את הטינקרים

לכבוד חגיגות 15 שנה לטינק, יצאנו לפגוש ולראות מה קורה היום עם מי שהיו הטינקרים שלנו. תוך כדי שיחה גילינו עד כמה טינק הייתה משמעותית בחיים שלהם ולא תיארנו לעצמנו שנתרגש כל-כך. לקחנו רגע להיזכר איך הכל התחיל, והתעדכנו איתם לגבי מה נשתנה ב-15 השנים האחרונות ואת ההשפעה של טינק עליהם.

  • לירוי פיניאן
  • 20 בינואר, 2022

בין הטינקרים ניתן למצוא המון בוגרים שהשתלבו בתפקידי מפתח בתעשיית השיווק בישראל. ניב עשת כהן, בעל משרד לייצוג אמנים. זיו סלומון, קופירייטרית ומנהלת תוכן. דור הולנדר, צוות פיתוח מוצר, פייסבוק. ניב דימור, דובר השר לתכנון אסטרטגי, אלי אבידר. אופיר הרשקוביץ, אחראית שיווק משכנתאות, בנק מזרחי-טפחות. עומר קורט, סגן מנהל חנות הפילם ‘אינטרפוטו’. לוטם עטייה, מנהלת אתר אורבניקה. רוי מרסייה, R.T.R יזם ובעלים. אלחנדרו ספדייה, DrinkTLV בעלים. איל ורשיצקי, יועץ דיגיטל.

ניב דימור, מתוך הסרטון “טינק חוגגת 15”

“אני זוכרת שבפייסבוק ראיתי אנשים שמעלים תמונות עם חולצות צהובות” מספרת זיו סלומון, קופירייטרית ומנהלת תוכן, “אמרו לי שיש משרד בשם טינק שגם אני אוכל להיות חלק ממנו”. זיו הייתה אז כתבת ב’מעריב לנוער’ והחליטה לראות במה מדובר. “היינו יושבים ונותנים רעיונות לדברים, מתייעצים…תמיד בתור ילד אתה מרגיש שמבוגרים לא תופסים אותך ברצינות, ושהרעיונות שלך הם רעיונות של ילד” משתף רוי מרסייה, יזם ובעלי R.T.R בתחושותיו מלפני 15 שנה.

“פתאום, אתה מגיע למקום שבו המבוגרים לוקחים אותך בצורה מאוד רצינית” הסביר דור הולנדר “מה שהתחלתי להבין באותה תקופה זה שיש ערך ליצירתיות, יש ערך בלחשוב מחוץ לקופסה, יש אנשים שבאמת יודעים לפרגן על הדברים האלה”. “טינק הייתה אחת ההפתעות הכי גדולות שהיו לי בתיכון, זו הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי חלק מקבוצה של בני נוער” ממשיך ומספר דור. “היום אני יודעת להגיד שטינק הייתה עם תחושה של ארגון נוער, מאוד משמעותית, כיפית ומעצימה” מספרת בהתרגשות לוטם עטייה, מנהלת אתר אורבניקה “זה מה שגרם לי להבין שזה המקום שלי, ולשם אני רוצה ללכת”, ושותפים אליה לתחושה גם כל הטינקרים.

יום המעשים הטובים 2012 בטינק, מתוך הסרטון “טינק חוגגת 15”

אנחנו חוגגים 15 שנים, גדלנו והמטרה נשארה זהה – שיווק לעולם הצעירים ובני הנוער, בצורה שמעצימה אותם וגורמת להם להרגיש משמעותיים. עושה רושם שלפי הטינקרים שלנו – אנחנו מגשימים את המטרה מדי יום.