הסלבס נכנסים לטיקטוק
גם המפורסמים קפצו על הגל ב-2021 והצטרפו לטיקטוק – מטיילור סוויפט, עד מרב מיכאלי, כל מפורסם מצא מקום בטיקטוק לקדם את המסרים שלו, וכמובן שאחרי כל הצטרפות, הגיע ההייפ סביב זה שהסלב האהוב עליך מגיע לפלטפורמה האהובה עליך. מי שלקחו את המושכות לגמרי היו הזמרים ליל נאס אקס ודוג’ה קאט, שכל סרטון שלהם הגיע למיליוני צפיות, וגרמו לסאונדים (שבמקרה היו השירים שלהם) להפוך לסאונדים ששלטו באפלקציה, ובסוף גם במצעדי המוזיקה.
@dojacat fin
אנשים אוכלים זוחלים??
כן, גם זה היה. השנה, הטרנדים גם נכנסו לעולם הלייבים בטיקטוק – היו לייבים של קריאת אנשים בקלפים, לייבים של גיימרים, ואפילו אנשים מקלפים ביצים עם פינצטה. אבל היו כאלה שלקחו את הביזאר לאקסטרים – ואחד מהם היה טרנד שמראה לרוב בן אדם, יושב מול צלחת מלאה בתולעי רימה, ועושה רושם שהוא הולך לאכול אותם – אבל זה הכל קליקבייט אחד גדול, שרק גורם לאנשים לרצות להיכנס ללייב ולחכות שהוא יאכל תולעת (אזהרת ספוילר, זה לא קורה).
@share_delicious To challenge?
מאש-אפים זה הדיבור
כבר מאז שטיקטוק הפכה לשם דבר, המאש-אפים היו הסאונדים הכי חזקים בפלטפורמה. שירים של ניקי מינאז’, אדל ואפילו ההקלטה של “סליחה, מסכה” שמושמעת בכל אוטובוס בישראל – הכל עבר ריטוש וחידוש לצורה הטיקטוקית שלו. מי שכיכב בזירה הזאת בישראל הוא יוצר התוכן והדיג’יי יעקב מרקמן, עם מגוון המאשאפים האקראיים שלו (שאחד מהם אגב, קיבל אדפטציה פסטיגלית מהשמיים).
ואפרופו הזירה הישראלית
אצלנו, כנהוג בישראל, השנה הייתה רוויה בהומור ובסרטונים שהפכו לטרנדי ליפסינק לא צפויים, בכיכובם של אופק מזרחי וניר בנילוש קוראים לרמי “מושפע פע, מסכן כן” וכמובן “טפט פט” (וגם עשו קמפיין שהגיע למעל מיליון צפיות אורגניות), ועד שובלי, שצריכה לעלות [מאמא]. אבל כנראה שהסאונד הישראלי שעכשיו גונב את ההצגה זה “כל החברים שלך“, שיר של אנה זק ודודו פארוק, עם ריקוד מספיק קליל וכיפי עד כדי כך שכבר מעל ל-13 אלף איש עשו סרטונים לצלילו. אמנם השיר יצא לפני כמעט שנה, אבל זה לא עצר אותו מלהפוך להיות אחד הסאונדים הכי ויראליים בטיקטוק הישראלי, עם אלפי סרטונים של יצרני וצרכני תוכן, מבצעים את הריקוד הכיפי (מניסיון, חייב לציין), בזמן שדודו שואל את אנה אם היא יודעת מה חזק.
@grooisrael בבלאק פריידי הזה קונות ב- GROO 💚🖤💚#בלאקפריידי #סייל #גרו
ומה מחכה לנו בשנה הבאה בטיקטוק? מי יודע, אבל הרשת החברתית הולכת לכיוונים מעניינים, ונותנת מקום ליוצרי תוכן להתבטא בכל דרך שבה הם יבחרו, אז רק נאחל לה להמשיך להיות מעשירה, מצחיקה, מגוונת ואותנטית, כי זה מה שהיא הכי טובה בו.