מתוך הקמפיין של FOOTLOCKER | צילום: טינק

הכוח לשנות

לכבוד חודש הגאווה, פוטלוקר ישראל יצרו קמפיין ייחודי המשלב בין העצמה נשית, גאווה ואופנה. בעזרת שלוש נשים שונות, הם באים להעביר מסר חשוב לכולנו.

  • מערכת טינק
  • 24 ביוני, 2021

אין ספק שלהופעה חיצונית יש השפעה רבה על חיינו. כל מותג אופנה שרוצה לשווק את עצמו חייב ליצור נקודת הזדהות עם קהל הלקוחות שלו.

פוטלוקר ישראל חוברים לקמפיין האירופאי של הרשת – Powered by you, המדבר על העצמה נשית ומשלבים בתוכו את נושא הגאווה בהקשר של ביטוי עצמי ללא סטיגמות.

הקמפיין הישראלי מציג שלוש נשים שונות בחברה שלנו – טרנסית, לסבית וסטרייטית, שלא נותנות לתוויות להגדיר אותן. הכירו את דורין, ז׳קלין וג׳ואל – שבאות לספר לכם את סיפור הגאווה האישי שלהן בהפקה צבעונית ומלאה בסטייל, בעמוד האינסטגרם של פוטלוקר.

חודש הגאווה הוא זמן מעולה לעצור ולהסתכל סביבנו, לראות את האחר, להתגאות בו. להבין כמה כוח יש בכל אחד מאיתנו להביא לשינוי וקבלה בחברה שלנו. פוטלוקר באים להעביר את המסר שאופנה מאפשרת לאנשים לצאת מהתוויות שלהם ולהתחבר למה שמאפיין אותם, להרגיש חופשי לבטא את עצמם דרך הלבוש. המטרה היא לאפשר לקהל הצרכנים הצעיר לקדם שיח חופשי, ללא תווית וללא הכרח בדיבור על מגדר ומין.

אל תחשבו מה אחרים יגידו – תהיו אתם ואל תתנו לאף אחד להגדיר אתכם. כשאתם מרגישים בנוח עם מי שאתם, הכל נראה עליכם טוב!