בכל הקשור לעולמות הטיפוח, האיפור והביוטי, כל אחת היא “ולוגרית”, נסיינית ויוצרת תוכן, גם בלי לתחזק חשבון עם עשרות אלפי עוקבים. כל אחת מנסה על עצמה מוצרים, משתפת את החברות שלה בטיפים וטריקים שונים ומביעה את דעתה על מגוון המוצרים אותם היא מנסה. הרי הטיקטוק והאינסטגרם מלאים בסרטונים של בנות צעירות שפשוט סוקרות מוצרים, מנסות אותם ומשתפות בחוויה. בקהילת בסופר-פארם יאנג, קהילה שהכוח שלה הוא נערות צעירות שאוהבות לשתף, החליטו ללכת צעד אחד קדימה עם התובנה ויצאו לדרך עם נבחרת “הצ’קריות”, שנותנת הזדמנות לכל אחת להפוך להיות “צ’קרית” מן המניין- לקבל מוצרים שווים לאורך כל השנה, לקחת חלק בפעילויות, לעשות צ’ק (להתנסות) על מגוון מוצרים שונים מהסניפים של סופר פארם, וכמובן להעביר את הידע הלאה לבנות נוספות מתוך הקהילה.
@super_pharm_yngאנחנו סופר מתרגשות להשיק את קהילת הצ׳קריות של סופר-פארם יאנג. מה זה בדיוק אתן שואלות? כל הפרטים באינסטגרם שלנו! תתחילו לסמן צ׳ק ❤️💙##YNGCHECK♬ original sound – סופר-פארם יאנג
הפעילות יצאה לדרך בעזרת ארבע כוכבות רשת חזקות, ביניהן דניאלה דואק, מרים גדיאל ועוד. כוכבות שכבר מנוסות בסקירות בעולם הטיפוח והביוטי, שהעבירו את השרביט הלאה, לבנות אנונימיות בעזרת דואט ייחודי בשפה שכולה טיקטוק. הדואטים הופצו ברחבי הרשת, באינסטגרם, וכמובן גם בטיקטוק וקידמו את הבשורה המרגשת- מעכשיו, כל אחת יכולה! אז איך הופכים להיות צ’קרית? נורא פשוט! בוחרים מוצר שניתן למצוא בסניפי סופר פארם, מצלמים עליו סקירה קצרה (לא חייב עם פנים בפרונט), שולחים את הסרטון בפרטי, ובגדול, זהו! ככל שהסקירה תיהיה יותר אותנטית, יצירתית ומקורית, ככה הסיכוי להיכנס לנבחרת גבוה יותר. המהלך הושק רק השבוע, וכבר נרשמו פניות רבות וסקירות של בנות שרוצות להיות חלק מהנבחרת המדהימה. הצ’קריות יהוו את החותמת שתעניק סופר-פארם יאנג למוצרים רלוונטיים ומוצלחים, בתור קהילת בנות הנוער המובילה בעולמות הטיפוח והביוטי.