fbpx

אתגר הטיקטוק הישראלי שכבש את העולם

אז מה צריך כדי להשתלט על הטיקטוק בעולם? אתגר קליל, תנועות שכל אחד יכול לבצע ובעיקר המון אנרגיות. קבלו את קמפיין הטיקטוק שכבש השבוע את ישראל והעולם. לא תאמינו מי עומד מאחוריו!

  • מערכת טינק
  • 25 באפריל, 2021

סמסונג משתלטים על הטיקטוק באתגר חדש שהגיע ליותר ממיליארד צפיות! כן, שמעתם נכון, בימים האחרונים, הפור יו בישראל הוצף בסרטונים של כמה מכוכבי הרשת הגדולים ביות בישראל, ביניהם, שחר טבוך, לאון שניידרובסקי, שלי צירינג, דניאלה דואק ועוד. הכול כחלק ממהלך מדהים שכולו “צעד אחד לפני כולם”– הפעם הראשונה בישראל שבה חברה מסחרית יוצאת בפעילות אתגר בטיקטוק תוך שימוש בפילטר.

כחלק מהפעילות, שגם פורסמה במקביל בכמה מדינות בעולם- איטליה, גרמניה וקוריאה ונוצרה סביב השקת המכשיר Galaxy – A, נוצרו סרטוני טיקטוק יצירתיים סביב פילטר מיוחד וצבעוני שמדמה את סוללת המכשיר. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, הפילטר מודד את תנועות הגוף של יוצר התוכן, ככל שתנועות הגוף מהירות יותר, כך הסוללה נטענת מהר יותר! מעבר למהירות, האתגר גם בדק את רמת היצירתיות של כל יוצר ויוצר והדרך הייחודית שלו למלא את הסוללה וליצור סרטון אנרגטי שיגיע לכמה שיותר חשיפה. התוצאות היו מדהימות! מאות משתתפים בישראל, מיליוני צפיות וסוללה אחת שאף פעם לא מתרוקנת. עדיין לא ניסיתם?

@shahar_tavochזוטעני מנסה להטעין את הסוללה הכי מהר שאפשר.. מסוגלים לזוז מהר יותר? תראו לי כמה אתם יצירתיים.#powerAwsome #GalaxyAבשיתוף @sa@samsung

♬ Charged! – Warren Hue