צילום מסך מהיוטיוב

יצרני התוכן הגדולים בישראל חושפים את כל הסודות!

בעולם שבו כל צעיר וצעירה רוצים להיות כוכבי רשת ויצרני תוכן. קמפיין חדש חושף את סודות היצירה של כוכבי הרשת הגדולים ביותר בישראל. רוצים גם להצליח ברשת? כל הפרטים בפנים!

  • מערכת טינק
  • 25 בפברואר, 2021

כולם רוצים להיות יוצרי תוכן ברשת. כן, בשנים האחרונות, זה הפך להיות חלומו של כל נער או נערה. היכולת הזאת ליצור סרטונים, לערוך, לחשוב על תוכן ויראלי, וכמובן לייצר משהו שיגיע לאלפי אנשים ויזכה לפופולאריות. אם יצא לכם להציץ ברשימת הסרטונים החמים ביוטיוב בשבועיים האחרונים, בטוח שמתם לב לסרטון השקת המכשיר החדש של סמסונג, ה-Galaxy S21 החדש, ששם במרכז בדיוק את התובנה הזאת בעזרת נבחרת היוצרים המדהימה שהמותג טיפח בשנתיים האחרונות. בנבחרת של סמסונג תמצאו קצת מכל דבר- יש שם את מר שיבולת, אחד הגיימרים המצליחים ביותר בישראל, יוטיוברים מטורפים כמו מיכל מצוב, אור יעקב ויוני טובים, טיקטוקרים עם מאות אלפי עוקבים כמו לאון שניידרובסקי, ליה ממן ושלי צירינג וכמובן כוכבים כמו רז ספני, אביב ראובן, אנג'ל ברנס, דניאלה דואק ומשפחת ספיר שהם הרכש החדש לנבחרת יחד עם הגיימר ליאור בוכנר ( "נון סטופ גיימינג"), כוכב הרשת/טלוויזיה שחר טבוך והראדר. בעזרת הנבחרת המגוונת, בסמסונג נתנו מענה לכל עולמות התוכן הרשתיים, ובכך שמו דגש על הפיצ'רים החדשים של המכשיר, שמאפשרים ליוצרים ליצור את התוכן ברמה הכי גבוהה שיש.

בסרטון הפרסומת תוכלו לראות שחר טבוך, אחד השחקנים המבטיחים ביותר בישראל כיום וכוכב רשת עם עשרות אלפי עוקבים, נכנס לאולפני גלאקסי, מעין עולם מקביל שבו חברי הנבחרת יוצרים את התוכן שלו, כל אחד בעולמו. תוכלו לראות שם חלוקה ברורה לעולמות של ביוטי, טיקטוק, יוטיוב ( ולוגינג), גיימינג ועוד. לכל עולם תוכן צוותו שגרירים מהנבחרת, תוך שהם משתמשים במכשיר החדש ומדגימים את הפיצ'רים השונים והמגוונים, פיצ'רים מעולים ליצרני תוכן של דור ה-Z: וידאו באיכות של 8K, אפשרות של סלואו מושן, אפשרויות זום מתוחכמות, פיצ'ר חדש ומושלם ליוצרים בשם director's mode, הולוגר מוד, ועוד. במקום עוד פרסומת גנרית, סמסונג יצרו עולם מדהים שהוא מגרש המשחקים המושלם לכל יוצר תוכן בישראל. כפי שכבר ציינו, הסרטון זכה להצלחה אדירה ברשת- עבר על המיליון צפיות וכמובן כיכב במשך יותר משבוע ברשימת הסרטונים הכי שווים ביוטיוב. אין ספק שסמסונג פיצחו את הנוסחה של חיבור נכון בין נבחרת יוצרי תוכן אדירה ולבין מסרים אמיתיים שנוגעים כמעט לכל צעיר וצעירה. התוכן הוא המסר, והקמפיין החדש שם דגש על כך שכולם יכולים ליצור תוכן ברמה הכי גבוהה, עכשיו רק צריך להשקיע.