צילום: טינק

באנו להרגיע: המותג שהציל את שנת 2020

מסרים שליליים של לחץ, חרדה ושמירה על הנחיות היו מנת חלקם של כל אחד מבני הנוער בישראל. במותג הטיפוח לה רוש פוזה החליטו לעשות לזה סוף ולהרגיע!

  • מערכת טינק
  • 10 בינואר, 2021

שנת 2020 הייתה שנה לא פשוטה עבור בני הנוער והצעירים. הם היו צריכים להתמודד עם סגר, בדידות חברתית, למידה מרחוק ומחסור במסגרות, ובמיוחד עם מסרים מלחיצים ושליליים שתקפו אותם כמעט מכל פינה- פרסומות, תוכניות טלוויזיה וכו. כל אלה יצרו אצלם תחושות קשות והמון חרדה שברוב המקרים ההתמודדות איתה הייתה לא פשוטה ומורכבת. מותגים רבים בעולם הבחינו במצוקה הזאת של הדור הצעיר ויצרו עבורם פעילויות, מוצרים ופלטפורמות שמטרתם לספק רגיעה ונחמה. בארץ היה זה מותג הטיפוח לה רוש פוזה, שהחליטו לחזק את הקשר שלהם עם הקהל הצעיר ולהעמיק בתובנה שחייבים לתת להם פתרון או לפחות עזרה על מנת לסיים את שנת 2020 עם חיוך וכמובן עם מסר חיובי ומרגיע.

@yarden_tuizerסוף סוף מישהו בא להרגיע, אותנו ואת הפצעים המלעונים! הקליקו כאן לרכישת מארז בהנחה🙌 אפקלאר- ##לה_רוש_פוזה ##באנו_להרגיע♬ original sound – ירדן טויזר

על מנת לקדם את סדרת אפקלר, סדרת תכשירים המיועדים לעור פנים רגיש ולטיפול ומניעת פצעונים, בלה רוש פוזה החליטו להעמיק באפליקציית הטיקטוק ויצרו סאונד ייחודי תחת ההאשאטאג #באנו_להרגיע- גם את הצעירים וגם את הפצעונים שצמחו על פניהם. הפעילות התעמקה בתובנה שבשנת 2020, אכילה רגשית, סטרס מתמשך, מסכות על הפנים, כאל אלו יצרו סביבה פוריה לעור בעייתי והחמיר את מצבו של עור צעיר שגם ככה יש לו נטייה עזה לפצעונים ושמנוניות.

לטובת הפעילות וקידומה נבחרו 13 טיקטוקרים חזקים שמתארים את הקשים שחוו בשנת 2020. כל אחד מהם יצר סרטון קומי בשילוב הסאונד שמתאר את הסיטואציות הקשות בצורה קומית ויצירתית. המסר המרכזי: שנת 2021 באה עלינו לטובה, והגיע הזמן "להירגע" ולטפל בכל הדברים שהפכו את שנת 2020 לשנה קשה ומאתגרת. נו, הצלחתם להירגע?