fbpx
צילום: shutterstock

גיימינג: 5 המשחקים החזקים של השנה

אמונג אס, פורטנייט וקול אוף דיוטי, הם אולי שמות שלא אומרים לכם הרבה, אבל מדובר בכמה ממשחקי הוידאו הכי חזקים היום לצעירים ולבני נוער. צירפנו לכתבה את מומחה הגיימינג שלנו והיוטיובר הכי חזק בשטח וסיכמנו את המשחקים שכל אחד חייב להכיר!

  • מערכת טינק בשיתוף עם מר שיבולת
  • 7 בינואר, 2021

שנת 2020 הייתה לחלוטין שנת הגיימינג, כבר אמרנו את זה- צרכנים צעירים פנו למשחקים לצורך בריחה, חיבור ועוד. השיח ברשת סביב קניית קונסולות משחק חדשות עלה באחוזים מטורפים ומותגי צריכה שונים אפילו הלכו רחוק יותר ופגשו את הצרכנים שלהם בתוך המשחקים עצמם- הראפר האמריקאי טרוויס סקוט לדוגמא, פגש את המעריצים שלו בפורטנייט, אחד מכותרי הגיימינג החזקים ביותר בשנים האחרונות, לקונצרט בלייב והצליח להביא יותר מ-12 מיליון צעירים שצפו באירוע בלייב. המרחב הוירטואלי שיצר תחום הגיימינג היה בגדר הצלה בתקופה שבה תעשיות אחרות כמו זאת של הקולנוע, ההופעות החיות והספורט גססו.

אז מה היו המשחקים שכבשו השנה את בני הנוער? יחד עם אחד מהגיימרים הכי חזקים היום ביוטיוב, מר שיבולת, החלטנו לסכם לכם את המשחקים השולטים בתחום- אלה שצברו את הכי הרבה צפיות ביוטיוב, חיפושים בגוגל ודקות של צפייה בלייב.

Among us
אחד המשחקים החזקים של התקופה האחרונה שזכה למקום קבוע ברשימת הסרטונים החמים בתחום הגיימינג. מדובר במשחק של עשרה שחקנים שנמצאים על ספינת חלל, כאשר אחד מהם הוא הרוצח. המטרה של המשחק די פשוטה- הרוצח צריך להרוג את יתר השחקנים בלי להתגלות, ואילו, שאר השחקנים פשוט צריכים לעלות על הרוצח ולחשוף אותו. באופן די מפתיע מדובר במשחק שהושק כבר לפני שנתיים וחזר לכותרות ממש בשנה האחרונה עם שיא של יותר מ-18 מיליון הורדות חודשיות. בעקבות ההצלחה המטורפת צפויות לצאת גם מהדורות חדשות של המשחק וכנראה שגם הן כנראה יכבשו את הגיימרים הצעירים.

צילום: shutterstock

Fortnite
משחק שהצליח לעבור מזמן את 15 דקות התהילה שלו וממשיך לככב. נחשפנו אליו לפני משהו כמו 3 שנים, ומאז הוא עדיין אחד מהמשחקים הכי אהובים על קהילת הגיימרים הצעירים בישראל. מדובר במשחק יריות מז’אנר הבטאל רויאל שבו השחקן צונח לתוך המפה והוא מתחרה בעד 100 שחקנים שונים. המטרה: להישאר אחרון. המשחק החינמי מושך מדי יום כ-40 מיליון שחקנים במגוון פלטפורמות שונות- מפלייסטיישן ואקסבוקס ועד אייפונים ומחשבים. חלק מרכזי מהכנסות החברה נובע מרכישות שמתבצעות על ידי השחקנים במהלך המשחק, הנאמדות במיליוני דולרים בכל יום. בין היתר, קונים הגיימרים כלי נשק, תלבושות וכלים.

צילום: shutterstock

Minecraft
משחק יצירה מדהים שמככב ברשימת המשחקים המצליחים בעולם כבר שנים רבות. הרעיון במיינקראפט הוא די פשוט אבל היצירתיות שלו מביאה עומק אחר ושונה בנוף הגיימינג. מיינקראפט הוא עולם של בלוקים בו אתה צריך לאסוף משאבים, לשרוד ולבנות מבנים. אינסוף האפשרויות של המשחק גורמות לו להיות רלוונטי, חי ובועט אפילו 8 שנים לאחר שיצא לשוק. מדובר במשחק המצליח ביותר בכל הזמנים, עם למעלה ממאתיים מיליון הורדות בכל הפלטפורמות. ב-2022 עתיד גם לצאת סרט רשמי המבוסס על המשחק.

צילום: shutterstock

Grand theft auto
המשחק החמישי בסדרת המשחקים. יצא לראשונה בשנת 2012 ומאז מככב כמעט בכל שנה ברשימת המשחקים המצליחים ביותר. המשחק בשמו המקוצר, ג’י טי איי, מתקיים בתוך יקום מקביל שמאפשר לשחקן לחיות בעולם דומה מאוד לעולם האמיתי ללא שום השלכות. השיפור העיקרי בין המשחקים בסדרה הוא מנוע הפיזיקה והגרפיקה.

צילום: shutterstock

Brawl stars
משחק טלפון סופר פופלארי בו שחקנים מתמודדים בזירות שונות בקרבות מגוונים מול שחקנים אחרים. המשחק מצויר באופן מאוד קרטוני, ויחד עם הסיבובים המהירים שלו, הוא מתאים בצורה מדויקת למכשירים הסלולאריים. גם כאן מדובר במשחק חינמי מעולמות האסטרטגיה. הושק בשנת 2018. חודש לאחר הפצתו, המשחק הרוויח מעל 63 מיליון דולר.

צילום: shutterstock

Call of duty
משחק היריות שכולם מכירים, “קול אוף דוטי וורזון” הוא הדור הנוכחי של הסדרה. מדובר בסדרת משחקי וידאו בקטגוריית משחקי פעולה מגוף ראשון שעלילתה מתבססת על קו זמן חלופי. הכותרים הראשונים בסדרה והאחרון בסדרה עוסקים בתקופת מלחמת העולם השנייה ומתאפיינים בלחימה בחזיתות שונות, כאשר השחקן מגלם דמות מכל חזית והשאר עוסקים במלחמות עולם בצירי זמן שונים. בהתחלה הושק המשחק למחשבים ולאחר מכן גם לקונסולות המשחק השונות.

צילום: shutterstock