עקבנו אחרי הסנאפצ'ט של אמור-אמור ויצאנו מאוהבים…הסנאפצ'ט של הבושם הכי מהמם "אמור-אמור", נשטף החודש במלא אהבה כשהבנות הכי מדהימות חלקו עם כולנו את הדברים שהן הכי אוהבות בסדרה של סטוריז מושלמים. בכל יום זכינו לקבל הצצה לדברים האהובים של בת נוער אחרת ובכל פעם שהבושם של אמור-אמור נכנס לתמונה, 5 הגולשות הראשונות שצילמו מסך ושלחו אותו בצ'ט זכו בו במתנה! הנה כמה מהדברים שהיו שם:
טל הרוש סיפרה כמה היא אוהבת את האח הקטן שלה ושיתפה במוטו האהוב עליה לחיים
שי רון שיתפה באהבה שלה למוסיקה ובחרה את הפילטר האהוב עליה בסנאפצ'ט
ענת רונן חשפה מה המאכל האהוב עליה בקיץ ואת המצעים המושלמים של הלו קיטי
ליגל רז סיפרה כמה היא אוהבת את "גאליס", וכמובן חלקה איתנו את התחביב האהוב עליה (ועל כולנו)- הסלפי.
הפעילות בסנאפצ'ט של אמור-אמור אולי הסתיימה, אבל מחר יש לכן הזדמנות נוספת לזכות בבשמים נוספים בסנאפצ'ט של קהילת סופר-פארם יאנג זה לא מספיק, גם סידרנו לכן קופון שיעניק לכן 50 ₪ הנחה בקניית הבושם במתנה!
עוד לא עוקבות? למה אתן מחכות?





