5 טעויות נפוצות שאתן עושות עם קרם ההגנה שלכן

  • מערכת טינק
  • 26 באוגוסט, 2015

אז זהו, החודשים הקשים באמת של הקיץ הגיעו וזה הזמן להצטייד ברשימת המאסט לימים החמים ועמוסי הלחות. אז כולנו יודעות שלצאת מהבית בלי בקבוק מים בתיק זה ביג-נו-נו, ואנחנו אפילו מנסות מידי פעם להסתתר מהשמש עם שלל כובעים אופנתיים, אבל ההרגל הכי מגונה שלנו, זה שעלול לעשות לנו נזק משמעותי בעתיד, הוא כמובן העובדה שאנחנו לא מתייחסות ברצינות למקדם ההגנה. אנחנו נמרחות רק כשאנחנו מגיעות לים, אם בכלל, ואנחנו בעיקר לא מספיק מודעות לנזקים שהשמש יכולה לעשות לעור שלנו, בכל שעות היום. אז זהו, החלטנו שאנחנו צריכות לדבר על זה וכמה שיותר מהר! בעזרת איריס כהן, רוקחת בכירה בסופר-פארם, הרכבנו רשימה עם 5 טעויות נפוצות שאתן עושות עם תחליב ההגנה שלכן. קבלו את הכתבה הזאת כנזיפה רשמית!

אתן משתמשות באותו הקרם שנמצא אצלכן כבר כמה שנים– כן, מסתבר שמוצרי קוסמטיקה וטיפוח, גם להם יש תאריכי תפוגה, ואם אתן חושבות שאתן פשוט יכולות למרוח מאותו הבקבוק שנמצא אצלכן בתיק כבר 3 שנים, אתן סופר טועות. ההמלצה שלנו: קודם כל תוודאו שיש למוצר תאריך תפוגה! אם המידע לא מופיע על התווית ואתן יודעות שעברו יותר משנתיים מאז שקניתן את המוצר, אל תחסכו על הבריאות שלכן, פשוט תחליפו! אחת לשנה זה מצוין! איך תמצאו את זה? על התוויות של הרבה מוצרים מופיע סימן של מספר החודשים שבהם ניתן להשתמש בהם. הנה תמונה שתעזור לכן:

Screenshot_2

אתן מורחות רק בבוקר ואז שוכחות מזה – כדי להרגיש שבכל זאת עשיתן משהו למען בריאות העור שלכן, אתן כמובן מורחות קרם הגנה בשעות הבוקר ובטוחות שאתן את שלכן כבר עשיתן. אז יש לנו חדשות בשבילכן! בשעות הבוקר המוקדמות, השמש בדר"כ פחות חזקה משעות הצהריים, ואילו ההשפעה של מקדם ההגנה, במידה ואתן לא נכנסות למים, מחזיקה בערך שעתיים. מריחה חד פעמית לא באמת תעזור לכן לאורך היום ורצוי פשוט למרוח כמה פעמים אם בא לכן להגן על העור שלכן בצורה מספקת. כמו שאתן בחיים לא תשכחו את האייפון, לעדכן את האינסטגרם או לבדוק את הפייסבוק, ככה אתן לא אמורות לשכוח להימרח.

shutterstock_186970088

אתן משתמשות באותו תחליב הגנה גם בפעילויות יומיומיות וגם בפעילויות ספורטיביות – אם אתן מהבנות שמעדיפות לעשות את הכושר שלכן בחוץ ובשעות הבוקר, ההמלצה היא לבחור בתחליבים מסוימים המיועדים לפעילות ספורטיבית וכאלה שהם עמידים במים. זיעה היא פקטור רציני בכל הקשור לעמידות של תחליב ההגנה וכמובן שככל שתזיעו יותר, כך תזדקקו למריחה חוזרת תוך זמן קצר. בכל זאת, בין אם השתמשתן בתחליבים עם עמידות למים, ובין אם לא, אתן עדיין תצטרכו למרוח שכבת הגנה נוספת כעבור שעתיים.

shutterstock_278684459

אתן מורחות רק כשאתן כבר בחוץ – חצי שעה, זה הזמן שלוקח לקרם ההגנה להיספג בעור בצורה טובה. רובכן לעומת זאת, עושות טעות ומורחות רק כשאתן מגיעות לים, לבריכה, לטיול וכדומה. באותו רגע, כשאתן פוגשות את החום, הלחות והזיעה שבחוץ, הקרם לא מצליח להיספג ולהעניק לכן הגנה מספקת מפני הקרניים מזיקות. אין לכן מה לעשות חצי שעה? אתן תמיד יכולות לצפות בקליפ מגניב ביוטיוב, לדבר עם חברה, או סתם לשלוח ווטסאפים.

shutterstock_197966453

אתן בטוחות שמייק אפ או קרם לחות עם מקדם הגנה זה מספיק – אז קרם פנים או מייק אפ עם מקדם הגנה הוא תמיד מומלץ וחשוב! אבל האמת היא שזה פשוט לא מספיק כשמדובר בימים הכול כך חמים! אם אתן בטוחות שתבלו את היום ברביצה מול המזגן בבית והכי רחוק שתלכו זה להוציא את הכלב ולהסתובב בקניון עם חברות זה אכן יכול להספיק, אבל אם אתן מתכננות ללכת לים, לטיולים בטבע, או לפעילויות שדורשות חשיפה ארוכה לשמש, רצוי למרוח שכבה נוספת של קרם הגנה. אם אתן סובלות מהתחושה השמנונית של הקרם, בחרו בקרם הגנה שהוא ייעודי לפנים.

asas

 

אהבתן את הטיפים בכתבה? זה הזמן לשתף, להעביר לחברות וכמובן לגזור ולשמור. לעוד טיפים בנושאים שונים ועדכונים נוספים, חפשו אותנו בעמוד הפייסבוק שלנו!