יאנג בוקס 2: איזה BB קרם גרם לכל הבנות להתמוגג מאושר?

  • מערכת טינק
  • 3 ביוני, 2015

במידה ואתן עדיין לא מכירות את היאנג בוקס שלנו רק נזכיר שאחת לחודש אנחנו שולחים למספר בנות מובחרות בקהילת הפייסבוק שלנו חבילה מלאה במוצרי טיפוח על מנת לקבל מהן ביקורת, המלצה וכמובן ציון סופי של 1-5 בסולם YNG. הפעם, הרשימה מורכבת מהמוצרים הבאים: קרם BB של חברת PUPA, ספריי מי מלח ים של טוני וגיא, דיאודורנט ספריי CREMA, בושם של DKNY ואייליינר של לייף מבית סופר-פארם. הצוות שלנו: קים גוטמן, נוי זאבי, קים בר לב, ועדן קנטור. אז מה הבנות שלנו חשבו על המוצרים?

ספריי מי המלח של טוני וגיא:

קים:  "עכשיו בקיץ, המראה של הגלים בשיער מאוד אופנתי. אני לא ממש אוהבת להשתמש במכשירים חמים על השיער שלי כגון מסלסל שיער ומחליק. הספריי הזה הוא הפתרון המושלם לדעתי. אני שמה אותו על כל השיער, עושה שתי צמות והולכת לישון. כשאני מתעוררת בבוקר אני מפרקת את הצמות והשיער שלי גלי  ויפה עד לחפיפה הבאה. אם יש לכן תקציב בשביל זה (כן זה קצת יקר) מומלץ בחום!!! ציון סופי: 4 בסולם YNG

tono

 

BB קרם של PUPA:

נוי: "כשראיתי את ה-BB cream מחברת PUPA, כבר ידעתי שאוהב אותו. יש בו SPF 20, שזה מעולה להגנה מפני השמש ושמירה על העור, הוא מסתיר פצעונים קטנים בקלילות (פחות טוב לבנות שיש להם מקרים קשים יותר של פצעונים) ואני מאוד ממליצה עליו לנערות צעירת בבית הספר שלא רוצות מראה יותר מידי מאופר ומוגזם. הוא נותן כיסוי עדין ונעים וכמובן מראה טבעי שכל אחת רוצה להשיג. אני הייתי ממליצה להוסיף מעט סומק וזה הכול. לוק מושלם". ציון סופי: 4.5 בסולם YNG

krem

בושם של DKNY

קים: "הדבר הראשון שיש לי להגיד זה שהצורה של הבקבוק פשוט מושלמת!!! הצורה של הלב יחד עם החלק העליון הכסוף וכמובן השקיפות הכתומה של הבקבוק עושים חשק מידי להחזיק בו. הוא נראה צעיר וחדשני. ומעבר לזה, אני אישית עפתי על הריח- הוא מרענן, נעים וקיצי, לא חמוץ מידי ולא מתוק מידי והכי חשוב, הוא לא חזק מידי אבל עדיין מורגש. בקיצור, אם בא לכן ריח עדין שמתאים לכל מצב רוח וגיל, זה באמת בושם מושלם וכיפי. מומלץ בחום".  ציון סופי:  5 בסולם YNG

 

bo

דיאודורנט ספריי של CREMA:

קים בר לב: "אם לומר את האמת לי נמאס מדאודורנט ספריי, ניסיתי עד עכשיו מספר סוגים ומכולם התאכזבתי- הם בדר"כ דביקים, לרוב מותירים שאריות של אבקה לבנה והריח לא נשאר לאורך זמן. כשניסיתי את הספריי של CREMA הייתי בשוק! באמת! למרות שבדר"כ שורף לי בבית השחי כשאני מתיזה ישירות, הפעם לא הרגשתי כלום והיה לו ריח טוב שהחזיק לאורך כל היום ואפילו הצליח לעבור בשלום את שיעור הספורט בבצפר. בקיצור, אני הולכת לקנות לי כמה כבר עכשיו".  ציון סופי: 4 בסולם YNG

de

 

אייליינר של לייף:

עדן: "בכל הקשור לאייליינר של לייף אני חייבת לציין שהוא סופר נחמד. המריחה די פשוטה והגוון נראה טוב. עוד יתרון שהוא פשוט לא יקר בניגוד למותגים אחרים שדורשים מחיר גבוה יותר אבל התוצאה היא פשוט אותה תוצאה. אני במיוחד חושבת שהוא מעולה לבנות המתחילות שרק טועמות לראשונה מעולם האיפור ורוצות להשיג מראה פשוט ולא מתאמץ. לבנות המנוסות שרוצות לשדרג את הלוק טיפה מעבר הייתי אולי ממליצה על מוצרים יותר משוכללים".  ציון סופי: 4 בסולם YNG

il

 

רוצות גם אתן לקבל יאנג בוקס עד הבית ולככב בכתבה הבאה? לחצו!