סילבסטר: בואו לחגוג כמו באמריקה

  • מערכת טינק
  • 25 בדצמבר, 2014

אז כן, הסילבסטר מגיע ואנחנו מאוד אוהבים את הסילבסטר. למה? סתם כי זה הזמן להסתכל על השנה שעברה, לחשוב על כל הדברים המדהימים שהשגנו ולהציג לעצמנו מטרות חדשות לשנה הבאה. טוב נו, על מי אנחנו עובדים. הסיבה היחידה שאנחנו אוהבים את הסילבסטר זה בעיקר בגלל העובדה שזה הלילה שבו יש את המסיבות הכי שוות ומטורפות. ודי, לא בא לנו לשמוע על כמה שסילבסטר היה אנטישמי. צאו מזה.

6565

 

אבל אם אתם לא כאלה שאוהבים לחגוג עד אור הבוקר, או שבא לכם ארוחה טובה לפני הבום הגדול, היינץ אירגנו לכם פעילות מושלמת שתטפל לכם בבטן המקרקרת. אז מה אתם צריכים לעשות? זה די פשוט. להוסיף את המספר של היינץ לקבוצת ווטס אפ חדשה שתפתחו, להקליט את הברכה שלכם לשנה החדשה במבטא הכי אמריקאי שיש והברכה היצירתית ביותר תזכה.  אתם יכולים לעשות את זה סטייל ליהיא גרינר, סטייל ארנולד שוורצנגר או סתם בסטייל שכולו שלכם, העיקר שהיא מצחיק ופאן. אז יאללה, תיכנסו ליו טיוב ותתחילו להתאמן על מבטא ברמה!