fbpx

משחקי הסטייל: הסטייל של משחקי הרעב כובש את העולם

  • מערכת טינק
  • 5 בנובמבר, 2014

חג ההאלווין, שההכנות אליו כבר התחילו בארה”ב לפני חודש נתן הצצה לכמה מהתחפושות הכי פופולאריות בקרב צעירים בארה”ב. אם עדיין לא הצלחתם לנחש, הדמויות מסדרת משחקי הרעב לקחו ובגדול. מקטניס אוורדין, הנערה הכי חמה באיזור, בגילומה של ג’ניפר לורנס ועד אפי, אחראית המתמודדים בעלת הלוק והפאות הכי צבעוניות וססגוניות באזור שמציגה באופן מושלם את החוש האופנתי המפותח והמוגזם של תושבי הקפיטול. כולם רצו לקחת חלק בחגיגת משחקי הרעב, סדרת הסרטים הכי פופולארית בשנתיים האחרונות לצד “דמדומים”. אין ספק, האופנה והסטייל של הדמויות בסרט הם חלק בלתי נפרד ומשמעותי מהבאזז התקשורתי. כך תוכלו לראות שלל אתרים ובלוגים שמסקרים את התלבושות בסרט ומנסים לנתח את המשמעויות השונות ויש אפילו גאווה ישראלית בסיפור, “נעלי סקאוט”, מותג של חברת ההנעלה “טבע נאות” שהפכו להיות הנעליים הרשמיות של הסרט. אגב, אם אתם נמנים בין המעריצים הוותיקים של הסדרה אתם גם בטח יודעים שיצא אפילו ליין אופנה מצליח בהשראת הסדרה שהגיע לחנויות ב-2013.

כשניגשים לעשות הפקת אופנה בסגנון המותג “משחקי הרעב” מאוד קל ללכת לאיבוד משום שיש כל כך הרבה מקורות השראה. מצד אחד 12 מחוזות שונים שמאופיינים בסטיילינג שונה וכמובן צבעוניות ואופי שמפרידים כל מחוז משכנו, ומהצד השני, כוחו של הקפיטל המפואר שמתאפיין כפי שכבר ציינו בסגנון טווסי ותיאטרלי. את הניגוד עצמו אתם יכולים לראות את קטניס, המיועדת הראשית. היא מתחילה את הסרט בבגדי ציידים וסטייל שנראה כאילו לקוח מסרט של אינדיאנה ג’ונס –צמה מרושלת, מגפי עור גבוהים שיקלו עליה להתמודד עם תנאי השטח, מכנסיים רחבים עם כיסים שמזכירים מאוד מכנסי צבא, חץ וקשת וכמובן לוקים בגוונים אפרוריים שמאפיינים את המחוז שממנו היא באה. ולעומת זאת, מיד עם כניסתה לתחרות היא עוברת מהפך סטייל פאנאם הכולל שמלות ערב מתוחכמות, איפור צבעוני ודרמטי וביגוד מחויט ונוצץ והכול בניסיון תמידי להפוך אותה לנשית ורכה יותר, חביבת תושבי הקפיטול.

nadav3

 

בהפקת הסרט לא נשארו אדישים לטירוף. כמעט כל החומרים המקדימים לצאת הסרט השלישי, מעבר לטריילר עצמו עסקו בדיוק בזה- הפוסטרים הדיגיטליים והלבנבנים שיצאו כחלק משיווק הסרט באתר “קפיטול קוטור”, מעין מגזין אופנה ולייף-סטייל מקוון מטעם בירת פאנאם שהוקם במיוחד לקידום הסרטים וכמובן הפוסטרים החדשים והאפרוריים שהגיעו אלינו היישר ממחוז 13 המסתורי. אם ממש בא לכם להתלבש כמו הדמויות מהסרט, אתם לא צריכים יותר מידי. בהפקה הנוכחית הלכנו על הלוקים המוכרים וצירפנו כמה אפלים יותר סטייל הסרט החדש. רוב הפרטים כנראה קיימים בארון הפרטי שלכם וכל מה שאתם צריכים זה בסה”כ סטיילינג נכון. להשלמת הטאץ’ הסופי, אל תשכחו להוסיף את נעלי “סקאוט” של חברת “טבע נאות”, הנעליים הרשמיות של סדרת הסרטים. אז מי ייתן והמזל יהיה לצידכם.

yy

 

gg

 

ההשראה ממחוז 13:

 

dd

bb

רוצים לזכות בנעלי סקאוט במתנה ולהגיע איתם לפרימיירה החגיגית ועמוסת הסלבס של הסרט “עורבני החקיין” בארץ? כל מה שאתם צריכים זה לצלם תמונה מקורית עם הסמל של הסרט, לעלות את התמונה לאינסטגרם ולתייג #טבענאות. זה הכול! קדימה, הזמן אוזל!