את ה-"סופר גרופ" אתם כבר בטח מכירים. הלהקה שמורכבת מנאור אורמיה החתיך, איזי המוכשר, ענבל ביבי המעלפת וכמובן האולטרס שנותנים את הטאץ' הסופי והמגניב לכל העניין, כבר הספיקו לייצר שני להיטים מטורפים שהגיעו למיליוני צפיות ביו טיוב ("נמס ממך" ו-"שיר אהבה בשבילך") וכבשו את קהל הצעירים בארץ. את הלהיט הבא שלהם הם דווקא החליטו לעשות מרגש ואישי הרבה יותר. בשיר שכתבו חברי ההרכב יחד עם דורון מדלי ונקרא בפשטות "רציתי להגיד לך תודה" מצליחים הכוכבים לצמרר גם את הקשוחים ביותר ואם תשאלו אותנו אישית, הקול של ענבל ביבי פשוט גורם לשערות שלנו לסמור. ואנחנו לא מגזימים.
אז איך השיר נולד? כחלק משיתוף הפעולה בין ההרכב לבין קפה נמס עלית הזמינו הסופרגרופ לפני מספר שבועות את הגולשים בקהילה לשלוח להם סיפורי אהבה מרגשים ומתוכם נבחר בסופו של דבר הסיפור המקסים של עמית שהחליט להפתיע את בת זוגתו אוריין בשיר שהם כתבו במיוחד בשבילה. הסרטון כבר הגיע לאלפי צפיות בכמה ימים בודדים ואם אתם רוצים לראות את הסיפור במלואו יש גם סרטון מאחורי הקלעים שמסכם את החוויה המרגשת. אז מה נשאר לנו עוד לומר. תהנו.