נוער למען שלום: זן נדיר או ציפור משונה?

  • מערכת טינק
  • 24 ביולי, 2014

 המצב הביטחוני ממש ממש לא משהו, בלשון המעטה. חצי מהמדינה נמצאת תחת טילים, החיילים שלנו מסכנים את חייהם על בסיס יומיומי וכתוצאה מכך יש המון קריאות כגון: "להרוג את כל הערבים" ו-"לזרוק פצצה על עזה". במסגרת  האירועים הנוכחיים קמה קבוצת נוער שהחליטה ללכת על כיוון שונה, בני נוער שהחליטו לפעול למען השלום ולמען דו-קיום. נכון, בימים כאלה כל דעה נגדית זוכה למבול של תגובות נאצה, אבל אולי דווקא עכשיו, יחד עם פעולות ההגנה חשוב במקביל לפעול תמיד למען סובלנות.

גוף

לקבוצת הנוער הזאת אין דעות פוליטיות מסובכות, אלא אמירה מאוד פשוטה – שנאה גוררת עוד שנאה וככל שהיחסים יסלימו השנאה תיהפך להיות גדולה יותר עד למצב שבו כבר לא נוכל להשתלט עליה. זה הזמן לפעול לכך שבמקביל לערוצי השנאה, הכעס והמלחמה יווצר גם ערוץ משותף שחותר למען יחסים אנושיים. לפני שאתם מתלהמים בקריאות של "עוכרי ישראל", כנסו לקבוצה, תעברו על התוכן ורק אז תביעו עמדה. אם גם אתם צעירים שלא מעוניינים לחיות עוד במציאות הזאת של פחד אינסופי, אבל במקביל חשוב לכם להביע הזדהות ותמיכה בתהליך השלום המדיני ובהפסקת הגזענות והאלימות בחברה הישראלית זאת הקבוצה בשבילכם. נכון לעכשיו בקבוצה בפייסבוק חברים כ-440 בני נוער ולדף הקבוצה יש כ-130 לייקים. אז מה אתם אומרים?

✌ קישור לקבוצה
✌ קישור לדף