דיירים החדשים בבית האח הגדול?

  • מערכת טינק
  • 26 ביוני, 2014

כפי שכבר כולנו שמענו, ביום שבת הקרוב ייכנסו לאח הגדול הדיירים החדשים.

השמועות אומרות כי הדיירים החדשים הם לא סתם דיירים אלא כאלו שאנחנו מכירים כבר מהעונות הקודמות.

ביום רביעי נערכה מסיבה ברזילאית ברוח המונדיאל בבית האח ואליה נכנסו המון דיירים מהעונות הקודמות כמו לאון שניידרובסקי, ליאון שוובקסקי, מעיין חודדה, יוסי ועינב בובליל, ליהיא גרינר,נופר מור ,אביבית בר זוהר ועוד..

דייר העונה הראשונה , לאון שניידרובסקי פרסם בפייסבוק שלו שגם הוא קיבל הצעה להיכנס לתוכנית:

מתוך אתר MAKO

ליהיא גרינר, דיירת לשעבר בבית האח הגדול אומרת שתמורת הסכום הראוי היא תשקול להיכנס חזרה לבית.

לעומתה, מעיין חודדה גם אמרה כי היא לא הייתה נכנסת בסטטוס הנוכחי שלה (גרושה עם שני ילדים ) אבל אם כבר לחזור אז רק בשביל אחי, שלטענתה "הוא שווה עוגייה".

אז מי ייכנס לבית האח הגדול ביום שבת?

גם אנחנו עדיין לא יודעים ומצפים לכך בקוצר רוח, בינתיים אנחנו רק יכולים לנחש ….אבל כולנו יכולים להסכים פה אחד שכניסתם של הדיירים הישנים-חדשים תוסיף לנו אווירה נוסטלגית ומעניינת לבית האח!