פעילות אשששש

  • מערכת טינק
  • 12 במאי, 2014

לקראת ל"ג בעומר שווה לכם להשתתף בפעילות החדשה והמפנקת בעמוד של היינץ. כמובן שאפשר להמשיך לשים תפוחי אדמה בנייר כסף (זה באמת הכי טעים) ואולי גם איזה מקל עם מרשמלו לקינוח,
אבל למה לא לשדרג באמת את כל חווית המדורה?

כל מה שצריך לעשות כדי לזכות בארוחות של אגאדיר וקטשופ היינץ עד למדורה שלכם, הוא לעלות תמונה של החבורה שלכם עם כמה שיותר בקבוקי היינץ בקבוצת הוואטסאפ של "קטשופ היינץ".

אם עדיין היינץ לא חבר שלכם בוואטסאפ לחצו כאן ועקבו אחר ההוראות

 

 

720