טינק נגד גזענות

  • מערכת טינק
  • 29 באפריל, 2014

במשחקה האחרון של קבוצת הכדורגל ברצלונה, הושלכה מיציע הקבוצה המארחת בננה לעבר מגנה הימיני של ברצלונה דני אלבס. הבננה הושלכה כאקט גזעני של האוהד, כנגד דני אלבס שחום העור. השחקן, לא התרגש מהנושא, לקח את הבננה, קילף, נתן ביס והמשיך לשחק כאילו לא קרה כלום.
המקרה יצר גל אהדה ופרגון ענק סביב המקרה. עשרות ידוענים ברחבי העולם הצטלמו בתמונות כשהם אוכלים בננה. מטרת התמונות היא אמירה חד משמעית שבעולם שלנו אין עוד מקום למעשים או אמירות גזעניות. גם אנחנו בטינק התחברנו למסר והחלטנו לצלם תמונה שלנו תחת הכותרת: " טינק נגד גזענות ", אם גם אתם תומכים בכך, שתפו אותנו בתמונות שלכם עם הבננה.

דרך אגב, אותו אוהד שביצע את המעשה ונתפס בשלב יותר מאוחר, הורחק ממגרשי הכדורגל לשארית חייו.

72037202

[youtube id="ylMfERo60jc" mode="normal" align="center"]