איך עבר ה-1 באפריל?

  • מערכת טינק
  • 2 באפריל, 2014

אתמול ציינו ברחבי העולם את יום המתיחות הלאומי, ה-1 באפריל.

אצלנו בארץ הלכו על מתיחות קצת פחות נועזות, אז אם לא נתתם ביס בעוגיות סנדוויץ' שהתמלאה במשחת שיניים במקום ממרח ווניל, תגידו תודה ותתרווחו בהנאה על הכיסא. ריכזנו עבורכם את מיטב המתיחות בקהילות שלנו.

  • בקהילת עלית, החליטו ללכת על קיר טיפוס משוקולד.
  • בקהילת מקופלת, המצאנו את ה"גומי מקופלת" החדשני.
  • בקהילת פסק זמן המציאו בושם חדש בניחוח פסק זמן מרענן
  • בקהילת אקס השיקו את האקס זירו – 100% אקס 0% אפקט – לגברים שכבר מסודרים….
  • בקהילת בזוקה הלכו על מלון בזוקה
  • בקהילת טינק סיפרנו לכם על רילוקיישן ללונדון וביקשנו מכם לתייג את כל מי שגר באיזור שיבוא למשרד החדש שלנו….

798700

 

חושבים שזה הכול?

בקהילת פיוז טי החליטו להיות קצת יותר מתוחכמים, הם קראו לגולשים להריח את הפיוז טי החדש מבעד למסך…

כל מי שלחץ על הקישור הועבר למסך שגילה לו על המתיחה 🙂

7987999

 

אז….איזה מתיחות אתם עשיתם?