מישהו לא שם לב שמחר ולנטיין דיי?

  • מערכת טינק
  • 13 בפברואר, 2014

כולם מתחגגים לכבוד הולנטיין דיי ונראה שכל הפיד בפייסבוק לובש לבבות!
הלבבות המרובים הם גם תוצאה של קמפיין להגברת המודעות לסרטן השד שמבקש מבנות ישראל לעלות עם סטטוס פשוט של אייקון לב
(תזכורת: פעם שעברה נתבקשו הבנות לרשום היכן הניחו את התיק שלהן).

החגיגה הגדולה היא ללא ספק בעמוד של סופר-פארם יאנג עם קמפיין "ספיישל ולנטיין".
לחצו פליי כדי לראות הצצה לקמפיין, בסבירות גבוהה שתעברו סרטון אחר סרטון כי הם פשוט ממכרים:
[youtube id="xUbTskTbDH0" mode="normal" align="center"]

ועוד קצת מחגיגות ולנטיין בקהילות…

מקופלת 720

הכי חשוב – שאתם תיהנו ותבלו ביום הקסום הזה! מוזמנים לשתף אותנו לאן אתם מתכננים לצאת…
ותזכרו שאם אין לכם עם מי לצאת השנה, שנה הבאה ואולי אפילו שבוע הבא – זה יכול להשתנות!  3>