חברות המזון בודקות כיוון חדש

  • מערכת טינק
  • 29 בינואר, 2014

אולי זה לא נשמע יעיל או טעים במיוחד, אבל חברות מזון בודקות בימים אלו את האפשרויות לשימוש חדש בטכנולוגיות להדפסה ב- 3D.

שוקולד וממתקים הם רק דוגמא למה שמדפסות המזון יכולות לייצר, עכשיו מכוונים לרביולי בטעם ביתי,
פיצה וגם נאגטס!
כחלק מהדאגה לאיכות והמבחר בתפריט האסטרונאוטים, NASA השקיעו 125,000 בפיתוח מדפסת להכנת פיצה.
מותג השוקולד האהוב HERSHEY דיווח השבוע על הסכם שנתי חדש עם חברת 3D Systems.  המדפסות יאפשרו ליצור ממתקים חדשים וצורות מעניינות שטרם קיימות על המדפים.

תחשבו על זה שאולי עוד כמה שנים, תלחצו על כפתור ותלכו לראות טלויזיה, בזמן שהמדפסת אחראית על ארוחת הערב,

וגם על הקינוח…