ארגון המורים יצא לפני שישה ימים בעיצומים שמשמעותם הפסקת פעילויות מכל סוג של תלמידים מחוץ לכותלי בית הספר (הצגות, טיולים, סיורים וכו').
התלמידים טוענים שהחלטה זו פוגעת אך ורק בהם, שכן הטיולים והפעילויות הערכיות הם אירועי שיא בתקופת לימודם בתיכון אשר מאפשרים להם לצאת מן המסגרת הלימודית השגרתית.

מועצת התלמידים והנוער הארצית יצרה קשר עם שר החינוך, הרב שי פירון, ועם רן ארז, יו"ר ארגון המורים במטרה לקיים פגישה ביומיים הקרובים יחד עם שר האוצר, יאיר לפיד כדי לקדם את הנושא ובתקווה – להפסיק את העיצומים. במקביל, התארגנה שביתה ביוזמת בני נוער ברחבי הארץ.
בעקבות מחאת התלמידים וההכנות לשביתה חסרת התקדים ובקשת השר פירון הובילו את ארגון המורים לחזור בו ולהודיע על חידוש הפעילויות מחוץ לבית הספר. השבית שצפויה הייתה להתקיים ביום רביעי הקרוב, ה15.1.2014 בוטלה!
תלמידים – הצלחתם! 🙂