זה לא סוד שאנחנו חיים בעידן עתיר סוכרים בו הורים מתקשים לשלוט בכל מה שילדיהם אוכלים. חברת שלטי החוצות JCDecaux השיקה את קמפיין "השמנת יתר בקרב ילדים".

הקמפיין סופג ביקורות קשות, ביניהן הטענה שהקמפיין מבייש שמנים.
ככה כתבה היום הגולשת רוני גלבפיש:
" את הנזק שעושה הקמפיין החדש נגד הילדים השמנים דורות של פסיכולוגים לא יצליחו לרפא. והבושה האמיתית, אחיי ואחיותיי, הבושה האמיתית היא שלנו".
כשמדובר בנושא כל כך רגיש, בילדים, השאלה שעולה מן הקמפיין, האם ניתן היה להעלות למודעות את נושא השמנת היתר בקרב הילדים בדרך שונה מזו שראינו היום ברחובות העיר.