fbpx
דנה, מנהלת הסושיאל שלנו בתור הקופידון של OKCUPID | צילום: פרטי

הקופידון נחת בטיקטוק

תגידו לOKCUPID מזל טוב – אפליקציית ההכרויות הצטרפה לטיקטוק והיא כבר כובשת את הפוריו בסערה

  • תמר ברין
  • 3 באוגוסט, 2023

 האם נתקלתם לאחרונה בקופידון בלונדיני בפוריו שלכם? לא, לא מדובר בדוגמנית של ויקטוריה סיקרט, אלא במנהלת הסושיאל שלנו דנה – הלא היא הקופידון של אוקיי קיופיד!

@okcupid_israel

ולאן אתם הולכים בדייט ראשון? #אוקיקיופיד #כריךחביתהבנתניה

♬ צליל מקורי – okcupid_israel

 

ואם יש לכם טיקטוק, אין מצב שאתם לא מכירים את משפחת אושרי. יגל, האח הכי מוכר במשפחה, גם מככב בעמוד הטיקטוק החדש של אוקיי קיופיד, אבל לא רק הוא – גם סבא וסבתא שלו הצטרפו לחגיגה!

@oshri.family

סבא חשב שהוא מכיר את סבתא לעומק.. הוא לא היה מוכן לשאלות האלה רוצים עוד? כנסו ל- @okcupid_israel #דייטים #אוקיקיופיד

♬ צליל מקורי – Yagel oshri

אפליקציות היכרויות הן דבר די חדשני שלא היה קיים בעבר, כמו תקופה שבו סבא וסבתא שלכם היו צעירים, למשל. אוקיי קופיד היא אפליקציה שמתאימה לכל הגילאים מעל 18.
בקמפיין מיוחד זה גם נוצר חיבור בין הדורות, גם הדור הישן יותר לומד להכיר את האפליקציה ואת החדשנות וגם זה פשוט מחמם לנו את הלב. אי אפשר שלא להתאהב בסבא וסבתא אושרי, כל צפייה בסרטון גורמת לנו לרצות לרוץ לחבק את סבא וסבא שלנו.

אוקיי קיופיד רק הצטרפו לטיקטוק וכבר נתוני הצפיות תופסים תאוצה מיום ליום, בעיקר הסרטון של משפטי הפתיחה שהגיע לשיא של 164.7 אלף צפיות אורגניות!

@okcupid_israel

לכם יש משפטי פתיחה מוצלחים יותר? בואו נראה אתכם בתגובות ⬇️ #אוקיקיופיד #אבאשלךגנן?

♬ צליל מקורי – okcupid_israel

יגל אושרי לא לבד – גם הטיקטוקר יוחנן טווינה הצטרף לשורת הכוכבים של אוקיי קיופיד, בסרטון בו הוא מספר על הדייט שלו מהאפליקציה ואיך השאלות בה עזרו לו להכיר אותו מלכתחילה

@okcupid_israel

אמאלהה! יוצא לדייט ראשוןןןן 🥰🤭🌈 לאן לצאת איתו לדייט שני? #אוקיקיופיד #צרחות @Yochanan Hamushlam

♬ צליל מקורי – okcupid_israel

כ-53%  צעירים וצעירות משתמשים כיום באתרי היכרויות או אפליקציות, חלקם כדי למצוא זוגיות וחלקם לקשר פחות רציני ומחייב. הדרך לדבר לליבם של צעירים וצעירות היא דרך הטיקטוק – כולם נמצאים שם, קל להגיע ולחשוף את התוכן לקהל היעד ואפשר לנצל את יתרונות הפלטפורמה לעוד שלל דרכים. אם מותג רוצה להתאים את עצמו לקהל הצעיר הוא בסופו של דבר יהיה חייב להצטרף לטיקטוק, כמו אלפי מותגים אחרים שהבינו שכיום זו דרך הפרסום היעילה והויראלית ביותר.

הסרטונים הכי מצליחים בפלטפורמות החברתיות הם סרטונים שיש בהם בעיקר הומור, אותנטיות ותוכן מחוץ לקופסא. אין יותר אותנטי מלשאול אנשים ברחוב שאלות, כך גם ההומור מצטרף לבדו בטבעיות.

תשאלו את קוטקס, הם כבר יודעים על מה אנחנו מדברים

@kotex_il

לכבוד יום הגבר שחל ב19/11 יצאנו לבדוק מה גברים יודעים על המחזור החודשי 🫃🏾🫃🏿🫃🏻🫃🏽🫃🏼 התוצאות הפתיעו גם אותנו 😉 נ.ב: התשובות הנכונות לשאלות יעלו היום לסטורי בעמוד הקהילה – לינק בפרופיל🫶🏼

♬ Vibes – ZHRMusic

מה שמייחד את אוקיי קיופיד מאפליקציות הכרויות אחרות הן השאלות שמופיעות כבר בהתחלה, המסייעות להכיר אחד את הדני בצורה הכי טובה שאפשר עוד לפני המאצ’ עצמו.

היא נהייתה כה פופולרית עד שהיא הגיעה לקום הראשון בהורדות החדשות בחנות האפליקציות!

אתם עדיין פה? בואו לעקוב אחרי הטיקטוק של אוקיי קיופיד ואולי תמצאו את החצי השני שלכם 💘