fbpx
טורניר אוהדים אונליין בשיתוף ביסלי | צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של טים פיינסט | finest.gg | Instagram

ביסלי נכנסים בהרבה רעש לעולם הגיימינג

מה קורה כשמאחדים את שני הדברים האהובים ביותר על צעירים - ביסלי ופיפ"א? הכנו לכם סיכום על הטורניר האחרון שגרם לנו להבין שהכדור הוא עגול כמו ביסלי בצל.

  • תמר ברין
  • 9 באוגוסט, 2022

אם אתם  נושמים את עולם הגיימינג, אתם בטוח מכירים את טים פיינסט, אם לא אז בשביל זה אנחנו כאן.
הכירו את טים פיינסט – ארגון שמקיים סדרת טורנירים של E-Sport (ספורט אלקטרוני) במהלך השנה תחת המותג ONESHOT. כל טורניר מתקיים אונליין ופונה לקהל הגיימרים הישראלי כאשר שיא הטורניר מגיע בימי השידור החי אשר מנחים אותו יוטיוברים וגיימרים מוכרים מרחבי הרשת.

 

השנה ולראשונה בתחום הגיימינג הישראלי, יחד עם החברים בביסלי יצאנו בחסות ובפעילות מטורפת – הכנסנו את ביסלי כנותני החסות על טורניר הפיפ”א של טים פיינסט, בין הפרסים הכספיים חולקו גם מארזי ביסלי ואפילו יצרו דמות של שחקן שהוא בעצם, איך לא – ביסלי! הקהל היה צריך לנחש מי השחקן שמסתתר מאחורי הביסלי ובכך להגיב, ליצור אינטרקאציות עם העמוד ובכך גם עם המותג.

@finest.gg

תחרות הפיפא הגדולה בישראל חוזרת! – ONESHOT SERIES – FIFA 22 בחסות ביסלי ⚽️🏆 #gofinest #פיפא #פיפא22 #תחרות #ביסלי #תרעישו @boutinio7 @Tamirlevi15

♬ original sound – Finest

אמיר והב, סמנכ”ל סחר ופיתוח עסקי בטים פיינסט שהניע יחד איתנו את קמפין החסות, מסביר על המהלך:

אז תאר לנו בקצרה, לכל מי שלא מכיר, מה אתם עושים בטים פיינסט איך זה נוגע לגיימרים הישראלים.

“פיינסט הינו מועדון Esport ישראלי בינלאומי אשר מתמודד במפעלים הבכירים ביותר באירופה ובעולם. למועדון 24 שחקנים מקצועיים אשר מתחרים ב5 פלטפורמות משחק שונות – המועדון מקדם את הספורט האלקטרוני והשחקנים בישראל.”

מאיפה הרעיון לתת חסויות במשחק פיפ”א? זה משהו חדש בעולם?

“חסויות ניתנו באופן קבוע לטורנירים דומים בעולם בסדרי גודל אחרים, למשל בגמר league-of-legends 2021 צפו 73.6 מיליון איש (!) פיינסט עושה בישראל מה שהמותגים הגדולים בעולם עושים בטורנירים בינלאומיים ומאפשרת למותגים להנות מחשיפה ערכית ואיכותית.”

איך היו התגובות בקרב הקהל על ביסלי, במיוחד שמדובר במהלך ראשון?

“תמיכה של מותגי מיינסטרים גדולים ומוכרים בעולמות הגיימינג הינו דבר חדש שמאוד מרגש את הגיימר, היות וזה חיבור שלא היה טבעי עד היום. מחקרים שנעשו בחו”ל מראים כי האהדה למותגים מסחריים שתומכים ב-Esport גבוהה יותר מהאהדה למותגים מסחריים בענפי הספורט הרגילים – אנחנו מצליחים לייצר CTR ממוצע של 9-12% על פוסטים שפרסמנו לאורך הקמפיין – זה נתון מעולה שמשקף את האהדה למותג ביסלי וחיבור האוהדים למועדון.”

אין ספק שמדובר בקמפיין ראשון שגרף הצלחה מעל למצופה, אנחנו כאן בטינק שמחים לקחת חלק במהלכים פורצי דרך וכל עוד זה תלוי בנו – זו רק ההתחלה (;