תמיד קשה לי להודות שאני צופה באח הגדול, אבל הנה, אני מודה. עקבתי אחרי העונה באדיקות ועכשיו כשאנחנו ימים ספורים לפני הסיום אולי הגיע הזמן לסכם קצת ולראות למי באמת מגיע לנצח. אז מה היה לנו העונה? את אורטל דיין האלופה שבעיני היא הפספוס הכי גדול העונה, את אורטל גושן עם הסיפור המדהים שכבש את כולנו מהרגע הראשון, את טל שהרביצה בנו טבעונות וגרמה לי אישית להתאהב בה במקביל לתחושת מיאוס לקראת הסוף וכמובן הרבה ממשולש דנית, נופר ואליאב שברגעים מסוימים היה פשוט בלתי נסבל בעליל. אני דמיינתי את הגמר אחרת לגמרי. בניגוד לחצי ממדינת ישראל לא הייתי שותף להערצה כלפי אלדד. אולי משהו אצלי לא בסדר, אבל לרוב אנחנו אמורים פשוט להתחבר לאנשים שנמצאים בבית ואלעד מההתחלה לא דיבר אליי. לא בהתנשאות שלו, לא בדיבור המזלזל ולא בצדקנות. גם לעינב בעיני היה צריך להיות מקום של כבוד בגמר. לא רק בגלל שהיא הייתה איתי בעונה, אלא בעיקר בגלל שאני חושב שהיא הייתה מדהימה שם וגילתה לכולנו צדדים שאפילו אני לא הכרתי. ולגבי דנית ולינור דעתי חלוקה. אני אישית לא נקשרתי ללינור, למרות הקרבה הרוסית ולדנית לא הצלחתי לייצר סימפטיה וכולכם יכולים להבין למה.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=7ksnCO-EQZc&w=637&h=358]
ומה לגבי טל? טל בעיני היא דמות חשובה. גם בגלל שהיא מייצגת משהו אינטילגנטי וחשוב וגם בגלל האמירה החברתית שלה שיכולה באמת לייצר שינוי. היא הייתה דמות חזקה, כריזמטית ומלאת נוכחות וזה משהו שכמעט אף אחד לא הצליח לייצר העונה. לא משנה אם תאשימו את המצב המדיני או את המלחמה, בעיני זאת הייתה העונה הכי פחות טובה של האח הגדול ואין באמת את מי להאשים. הקהל בבית בחר להשאיר את האנשים הלא נכונים וזה שחצי עונה התעסקנו רק במעשי ההתעללות של אליאב בדנית זה היה הקש ששבר את גב הגמל. הרגעים שלא אשכח: כמובן הריב של טל ולינור עם כוס היין, החייזר המתוק שקפץ לביקור והיה דמות בלתי נשכחת, הכניסה של הדיירים החדשים, הגילוי של אורטל גושן ועוד כמה הגיגים מפיהן של אורטל דיין וטל. אז נתראה בעונה הבאה ואם חייבים אז אני מהמר על טל. מה איתכם. מי אתם חושבים שצריך לנצח?