ענבל ביבי, EZ, נאור אורמיה והאולטרס הם הסופרגרופ הישראלי הראשון! הסופרגרופ הוא חלק מפרוייקט "מיוזיקפה" של קפה נמס עלית.
הפרויקט המוזיקאלי יככב כמעט בכל הרשתות החברתיות – פייסבוק, ווטסאפ, יוטיוב ובאינסטגרם.
בזמן הצילומים שאלנו את הכוכבים איך הם מרגישים לגבי הפרויקט ואלו התשובות שקיבלנו:
איזי: "הפרויקט מאוד מיוחד בשבילי, אני צריך לשתף פעולה עם עוד אנשים, בד"כ אני מקליט לבד, אני סוליסט… ועכשיו, אני רק מחכה לרגע שנהיה כולנו ביחד על הבמה".
האולטראס: "זה כבוד גדול בשבילינו…זה סוג של אתגר לשבת לכתוב ביחד ולחבר כל מני סגנונות".
נאור אורמיה: "כל אחד היה רוצה לעשות פרויקטים מיוחדים בחיים שלו… הסופרגרופ הוא הביטוי הכי טוב שאפשר לתת למילים ויצירה משותפת".
ענבל ביבי: "זה פרויקט שאתה לא רק מתחבר אליו מבחינה מוזיקלית אלא גם מבחינה נפשית"

ההרכב יבצע מספר שירים ויופקו קליפים לכל אחד מהשירים, כאשר הראשון יהיה ביצוע מחודש ללהיט "נמס ממך".
בהמשך הסופרגרופ יבצעו שני שירים נוספים בשיתוף הקהל:
-שיר ראשון מסוגו שכל המילים שלו יכתבו ע"י הגולשים.
-שיר שיוקדש לגולש שירגש את חברי הסופרגרופ עם סיפור אהבה מיוחד.
אז איך לוקחים חלק בפרוייקט? לחצו כאן והיכנסו לעמוד הפייסבוק של מיוזיקפה…