אתה בחור של גולד או דארק?

  • מערכת טינק
  • 19 במאי, 2014

פעילות חדשה בעמוד של אקס קוראת לכם לצרף את אקס לוואטסאפ שלכם!
הפעם הפעילות לא מתקיימת בקבוצות, אלא שומרת על הפרטיות שלך ושל אקס בקבוצה נפרדת משלכם…
כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ לכאן , לבחור אם מתאימה לכם חווית גולד או דארק ולצרף את המספר שרלוונטי אליכם. צירפתם? אחלה, עכשיו חכו בסבלנות למשימות בשבועיים הקרובים. על כל משימה תוכלו לזכות ב-100 פרסים הכי שווים שיש (כמו מוצרים שעוד לא הגיעו לארץ, מוצרים במהדורה מוגבלת ועוד…) ואם תהיו  מ-מ-ש  ברי מזל תזכו לקחת את הבחורה שלכם לחווית דארק רומנטית או חווית גולד מפנקת.

מה יש בכל חוויה? היי, זה כבר תצטרכו להיכנס לפעילות ולגלות בעצמכם!

טיפ מאיתנו? תתארגנו על אקס, אתם תצטרכו אותו!

axegoof