0

סוכנות הפרסום והתוכן teenk אשר מתמחה בשיווק, פרסום ותוכן לבני נוער, מתחילה את שנת 2018 עם תקציב חדש ומסקרן במיוחד: חברת סמסונג, כאשר פותחו 4 פורמטים ייחודים עבור התקציב. המטרה בשיתוף הפעולה היא חיזוק הקשר והחיבור לקהילת יוצרי התוכן הצעירים.

כחלק מהפעילות, פותחו 4 פורמטים שונים:

 

  • נכנסים לסמסונג – פורמט בהנחיית הצמד לאון שניידרובסקי ויואב מאיר (המוכרים מערוץ היוטיוב "נכנסים לארון" ותכנית בערוץ זום). לאון ויואב יארחו את כוכבי הרשת המובילים בישראל ויתנו הצצה לחיים האישיים ותהליך היצירה שלהם דרך הסמסונג. בין האורחים שיגיעו:בן זיני וקים אזולאי ועוד.

 

  • סמסונג ביט – פורמט בהנחיית מוסיקאי הרשת איסאטו. איסאטו יארח מוסיקאים מוכרים בקרב בני נוער וצעירים, בכל תכנית הם יפיקו ויבצעו שיר שיעובד כולו באמצעות אפליקציית soundcamp. במהלך התכנית יראו את הפגישה בין האמנים, תהליך ההפקה והעיבוד עד לביצוע. האורחת הראשונה שתגיע היא זמרת הפופ המצליחה נועה קירל.

 

  • How to do it with Samsung פורמט בהנחיית היוטיובר וכוכב הרשת האהוב שחר סויקיס. שחר סויקיס ידגים בכל פרק כיצד ניתן לתפעל ערוץ יוטיוב באמצעות מכשיר סמסונג בלבד. בין הפרקים ילמד שחר: איך לצלם, לערוך, ליצור טאמבנייל ועוד. מטרת הפורמט – להקנות כלים לבני הנוער והצעירים שרוצים להיות יוצרי תוכן בעצמם (התובנה הזו מלווה אותנו בכל הפרויקט).

 

  • DIY– פורמט נוסף שמאוד פופולרי בקרב בני נוער וצעירים שפותחו ייעודית כחוויה חדשה עבור סמסונג.

 

יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "אנחנו מברכים את חברת סמסונג על ההצטרפות לקהל לקוחותינו וגאים בפורמטים שיצרנו ופותחו במיוחד. מדובר בחברה שרואה את החיבור לבני הנוער בקנה אחד עם שאר ערכי החברה ואנחנו גאים להיות הזרוע הביצועית."

 

רונן סלם, סמנכ"ל השיווק , סמסונג ישראל: "עם התחזקות הטרנד העולמי של פעילות הצעירים ברשתות החברתיות,  בחרנו לקחת חלק עם מגוון פעילויות הרלונטיות לקהל זה. אנחנו מתרגשים לקראת העבודה המשותפת עם טינק ועם יוצרי התוכן הצעירים המוכשרים".

 

לפרטים נוספים:
נועה עמית, נטע הר-לב יחסי ציבור ותקשורת
050-3003230, noa@netapr.co.il

 

לערוץ סמסונג ולצפייה בסרטונים:  http://bit.ly/2rQCexR

IMG-20180124-WA0026IMG-20180124-WA0023IMG-20180124-WA0019

 

↑ חזור למעלה

עומרי פיינשטיין

meow

הצג את כל הפוסטים →