fbpx

ראיון עם עידן רול על מיזם WORKIT

  • מערכת טינק
  • 21 בפברואר, 2017

מיזם  שיווקי חדש  של עידן רול וטינק שמחבר בין מותגים מסחריים לעולמות תוכן של אורח חיים בריא, פיטנס וספורט
אז רגע לפני שהמיזם החדש מכניס את כל המדינה למשטר אימונים, הכנו במיוחד בשבילכם ראיון עם הגבר הכי חטוב במדינה ומי שלקח על עצמו את היוזמה להכניס אתכם לכושר.

אז מאיפה הגיע הרעיון למיזם?

אורח חיים בריא תמיד תפס מקום מרכזי בשגרת היומיום שלי. כנער הייתי רץ ורוכב על אופניים כל היום בהרים של ירושלים, ובהמשך כדוגמן זה היווה משטר חיוני להצלחה. כשהתחלתי לעבוד כעורך דין נתקלתי לראשונה באתגר רציני להצליח לשמור על שגרה בריאה בתוך כל הלחץ ושעות העבודה המטורפות. אז פניתי לאינטרנט ובעיקר ליוטיוב ופיתחתי כלים שעזרו לי למצוא את האיזון. זה הביא אותי להחלטה להקים מיזם בעברית שיעשה לכולם סדר בתוך עומס המידע שיש בתחום.

WORKIT

האם המיזם יהיה רק ברשתות החברתיות ובעולם הוירטואלי?

ובכן, המיזם לא מוגבל לסושיאל מדיה ואנו עובדים במקביל על פיתוח תוכן לטלוויזיה, אולם אני חושב שהיכולת להביא פרויקט חדש משלב הרעיון לשלב הביצוע תוך זמן מאוד קצר, לקבל עליו פידבק ולשפר, כפי שמתאפשר לדוגמא ביוטיוב הוא פלוס מאוד גדול. זה מאפשר להגשים חלומות. ולא פחות חשוב, הפלטפורמות האלה מאפשר לנהל דיאלוג אמיתי עם הקהל שלנו ולבסס קהילה של אנשים שמתחברים לעולמות התוכן שלנו.

לינק לעמוד יוטיוב של באדיז >>>

יש מיזמים דומים בעולם, אבל זו פעם ראשונה שיש מיזם ישראלי כזה, איך אתה חושב שהקהל הישראלי יגיב?
אני מאמין שהקהל הישראלי צמא לחדשנות בתחום. הוא צורך באופן קבוע תכנים מהעולם, אבל לא משנה כמה טובה האנגלית שלך אין כמו לצרוך תוכן בשפת האם.
אני מאמין שאנחנו יודעים לפתח את התוכן שהם מכירים מחו״ל אבל עם טוויסט ישראלי שמקפיץ אותו שלב קדימה. אני שמח על כל תגובה שאני מקבל, זה מפרה ומאתגר אותי.
אני חושב שאנחנו חברה מאוד מודעת ופעילה. כמדינה חמה עם ים כמעט כל אפשרויות הכושר פתוחות בפנינו. וגם אין אפשרות להתכסות ביותר מדי בגדים:) מבחינת תזונה אני חושב שזו עובדה ידועה שאנחנו במקום טוב- משלבים ירקות, פירות וחלבון באופן טבעי בתזונה היומית שלנו. הישראלים חובבי חדשנות וזה מתבטא גם בתחום הכושר והבריאות. אנשים פה מאוד פתוחים לנסות דברים חדשים
אז במה מדובר?
מדובר במיזם שיווקי שמטרתו לחבר בין מותגים מסחריים לעולמות תוכן של אורח חיים בריא, פיטנס, ספורט ו well-being.
במציאות בה הצרכנים שלנו מודעים יותר ויותר למה הם אוכלים, שותים, לובשים ואיך הם מנצלים את הזמן הפנוי שלהם חשבתי שנכון לטינק להיות חלק מהמגמה של קידום אורח חיים בריא.
גדל כאן דור שמחובר יותר מתמיד ומודע לערכים אלה.
אז מה וורקאיט עושה ?
1. תוכן – אנחנו מייצרים תוכן ובונים עולמות תוכן למותגים בתחום אורח החיים הבריא ( חפשו “באדיז” בגוגל כדי להציץ בערוץ היוטיוב)
2. ייצוג טאלנטים – לייצג טאלנטים ולקדם מובילי דעה ויוטיוברים מובילים בתחום הכושר והספורט
3. אסטרטגיה – מלווים מותגים בכל הקשור לידע וכלים בתחום
4. שיווק – לבנות קמפיינים ומהלכים שיווקיים בעולמות אלה
כדי להיכנס לכושר כבר עכשיו, כנסו לאתר>> timetoworkit.com