0

לפני שנכנס למהלכים בואו ניקח צעד אחורה ונסביר מעט מה הם הספקטיקלס ומאיפה הם נחתו עלינו.

המשקפיים החדשים של סנאפצ'אט מסוגלים לצלם את המציאות כפי שאתם רואים אותה, בנקודת מבט אותנטית ומקורית של המרכיב אותם.
איך זה עובד? המשקפיים (המעוצבים והאופנתיים, יש לציין) מצוידים במצלמת HD קטנה ומשדר בלוטות' המקשר בינם לבין הסמארטפון שלכם, לחיצה קטנה על כפתור בצד המשקף ואתם מקליטים סרטון של 10 שניות היישר לתוך אפליקציית הסנאפצ'אט שלכם.
מהיר, אינטואיטיבי והכי אישי שיש.
יתרון טכנולוגי נוסף למשקפיים היא העובדה שהם מצלמים בפורמט מעוגל ולא ריבועי, פיצ'ר המאפשר לצופים שלכם לסובב את המכשיר הנייד בזמן הצפיה ובכך לקבל זווית ראיה רחבה וחוויה אינטימית יותר.
screenshot_4
הראשונים שהרימו את הכפפה ויצאו במהלך משותף עם –TEENK ומשקפי הסנאפצ'אט היו סופר-פארם YNG: קהילה של עשרות אלפי בנות בגילאי 15-18 המתחזקת עמודי פייסבוק, אינסטגרם, יו טיוב וסנאפצ'אט העוסקים בנושאים שמעניינים נערות: ביוטי, טיפוח, בריאות ולייף סטייל או בקיצור –  יאנגיות!

במהלך הראשון מסוגו הגולשות הצטרפו אל היוטוברית המהממת, אורן גל, למסע שופינג וירטואלי לכבוד הסילבסטר באחד מסניפי סופר-פארם ששודר בלייב בסנאפצ'אט של YNG.
אורן, שהרכיבה את המשקפיים יצאה לסבב קניות מתועד שבו הבנות חוו וראו את כל מה שאורן ראתה בזמן אמת –  החל מהכניסה לסניף ועד להתלבטות באיזה צבע שפתון לבחור.
כל המחשבות שלה, השיחות שלה עם הצוות בסניף ואפילו הפרצופים מול המראה הוקלטו ושודרו לאלפי הצופות ברשת ישר אל הסמארטפון שלהן.

screenshot_2

כמובן שהגולשות לא יצאו בידיים ריקות ממסע הקניות הווירטואלי, כחלק מהמהלך על חלק מן המוצרים בסניף הודבקו מדבקות של YNG, כאשר מבטה של אורן חלף על פני מוצרים אלו מן הסתם גם הבנות הבחינו בהן, הראשונות שצילמו מסך כאשר מוצר מסוים עם מדבקה הופיע בשידור – זכו בו!

 screenshot_3

לסיכום, האפשרות להביא את הגולשות בקהילה של  YNG לתוך הסניף של סופר-פארם כמעט ממקור ראשון מחזקת את החיבור למותג ואת הקשר של היאנגיות אליו.
אין ספק שהראשוניות והחדשנות ביציאה למהלך הזה התאימו מאד לקהל הנערות הצעירות, שמשתלטות כמעט באופן מיידי ואבסולוטי על כל פיסת טכנולוגיה או אפליקציה חדשה היוצאת לאוויר העולם.

לסרטון הסטורי המלא:

↑ חזור למעלה

עומרי פיינשטיין

meow

הצג את כל הפוסטים →