fbpx

7 חשבונות האינסטגרם שאנחנו מאוד נהנים לנהל

  • מערכת טינק
  • 18 ביולי, 2016

אינסטגרם, לא סתם הפכה בשנים האחרונות לאחת הזירות הדיגיטאליות הבולטות ביותר בצריכת תכנים שיווקיים. בדיוק בגלל זה חשבנו שכדאי להשוויץ קצת בכמה מחשבונות האינסטגרם שאנחנו מתפעלים ב-teenk. הפרופילים, מכוונים בעיקר לקהל צעיר וייתכן שחלק מהם יפתיעו אתכם באינטרפרטציה שבחרנו להם לשימוש בזירה הוויזואלית והאופנתית:

1. סיבה טובה לשמוח – @skippy_il

אחת הדוגמאות המוצלחות והטעימות לתיאוריה הזו, היא חשבון האיסטגרם החדש יחסית, של מותג חמאת הבוטנים האהובה סקיפי! אבל זה דבר אחד להיות מוצר אהוב במדפי הסופר ודבר אחר לגמרי להיות מותג אהוד שמתקשר בשפה אותנטית עם הצרכנים שלו בדיגיטל.

aa

2. לייף בסטייל – @super_pharm_yng

סביר להניח שמדובר באחת הדוגמאות המוצלחות שלנו לייצור תכנים שלא בהכרח מסומנים על ידי המותג באופן מובהק, אלא מספקים לעוקבות את התכנים שמעבר. בפועל, מדובר בשיח מתמשך עם נערות, שהן קהל היעד של הקהילה, ושילוב עולמות תוכן שמעסיקים ומעניינים אותן

aa
3. העולם של יולו – yoloshops@

תכנים שקשורים ללייף סטייל זה זוהר ונחמד, אבל האתגר האמתי בפרסום עולה במפגש שבין רצון הלקוח למכור, לבין שאיפת יוצר התוכן לספק תכנים איכותיים וכך להשתלב באלגנטיות בפיד של הגולשים. אז מה עשינו? שילבנו את המוצרים בקומפוזיציות והקשרים, שהגולשים אוהבים במיוחד!

aa

 

4. לא מתביישות – @kotex_nevermissout

במקרה של חשבון האינסטגרם של קוטקס, הגדרנו שאסטרטגיית התוכן היא התקרבות לנושא מתוך הרחבת עולמות התוכן המעסיקים את קהל הנערות, בדגש כמובן על חווית קבלת המחזור החודשי וכן השיח היומיומי, מחוות, טיפים ואפילו בדיחות על הנושא.

aa

5. לא משאירים אותו לבד – @milky_il

אחד האתגרים בתקשור מסרים שיווקיים, בזירה שמזוהה עם ספונטניות וגוון יומיומי, הוא תקשור מוצרים שמטרתם לייצר באז ומודעות אינסטנט. עד כה, נשמע פשוט, אבל כשחושבים על זה, העברת מסרים מאוד ברורים כמו מוצר חדש על המדפים, בפיד האינסטגרם, מבלי לעורר אנטגוניזם מצד הגולשים

 

aa

 

6.פאן, ספייס והכל נייס – MikeAndIkeIsrael@

ואוו, כמה אנחנו אוהבים לנהל את העמוד הזה. והאסטרטגיה שלנו? בחופש יצירה, צבעוניות, טעם מושלם ומלא מלא כיף

aa

 

7. האינסטוש של פרנקו – @fanta_il

בעמוד האינסטגרם של פאנטה אנחנו מזמינים את הגולשים להיכנס לעולמו האישי של הדמות אהובה של המותג – פרנקו. כל הפוסטים הם דרך העיניים שלו ומציגים סיטואציות מהיום יום שכולנו מתחברים אליהן – סלפי במשחק כדורגל או דייט רומנטי עם מיה “מושא אהבתו”, מה שעוזר לעוקבים להתחבר אליו ולהרגיש שהוא עוד חבר אינסטוש שלהם:)

aa