0

הרשת החברתית היא המקום המושלם לניסויי תוכן שיווקי ותרגול היכולות הקריאייטיביות שמותג יכול להביא. אותם מותגים שמעזים, בסופו של דבר קוצרים את פירות ההצלחה מעצם היותם חדשניים ועם "ראש פתוח" ללא חשש מכשלונות. בואו נבחן מספר מהמותגים המובילים שהלכו יד ביד עם טינק בדרך האבנים הצהובות (הבנתם מה עשיתי פה?! אהההה?!?!).

post-link

 

מי: קוקה -קולה
קוקה -קולה הוא המותג הראשון בארץ שיצא בקמפיין סנאפצ'ט והפך מאז לסנסציה מסחררת. הקמפיין הראשון של קוקה בסנאפ היה מעקב אחרי צילומי  הקליפ של נדב גדג' בדרך לסאמר לאב שהיווה בעצם תיעוד של כל יום הצילומים  מתחילתו ועד סופו. מאותו יום, קוקה- קולה יצאו בעוד קמפיינים נוספים שהפעילו את קהל הצופים שלהם והראו כמה מוצלחת הפלטפורמה המטורפת הזאת.

מי: קוטקס
גם קוטקס זכו להיות בין המותגים הראשונים שהתחילו את המסע החדשני דרך סנאפצ'ט. בסנאפצ'ט של קוטקס ניסו להעביר את המסר "זה כולה מחזור" והפעילו את הצופים בפעילות שבה ביקשו מהם ליצור סיטואציות שונות ומצחיקות ממוצרי היגיינה נשית. הקמפיין היה מוצלח ביותר והראה אנגיידג'מנט פנומנלי!

מי: מילקי
כשמילקי בשטח, כולם מזההההה במתח… מילקי לא מפסיקים להפתיע בסנאפצ'ט עם סיקורים חיים מימי צילום לקמפיינים האדירים שהם עושים ביחד עם היוטיוברים וכוכבי הרשת המובילים בארץ, ובנוסף לכך דואגים להשתמש בכלים המיוחדים שיש לסנאפצ'ט כדי להפעיל את הקהל שלהם.

מי: אוראו

אוראו, המותג העולמי שלעולם לא מאכזב, יודע לקחת חדשנות ולספח אותה. אוראו יצאו גם הם בפעילות בסנאפצ'ט שקוראת לצופים לבצע את "אתגר האוראו", לשלוח חלק מהאתגר בצ'אט הפרטי ולזכות  באספקת אוראו לשנה שלמה (הקנאה).

מי: מוזס

כשמדובר במסעדה מגניבה כמו מוזס שפונה לקהל האולטימטיבי של סנאפצ'ט, אין סיכוי שלא תראו אותה שם!
מוזס יצאה במגוון פעילויות וסיפורים שונים סביב התפריט המגניב שלה. תחרויות המבורגרים ששודרו בלייב, איורים על ארטבורגר והאנשתו ועוד סיפורים כאלה ואחרים על המהות של מוזס והפיכתת רשת המסעדות למותג מבוקש.

מי: קסטרו

אם אתם חושבים שקסטרו לא ישתמשו בסנאפצ'ט כדי לסקר את אחת מתצוגות האופנה המדוברות שלהם, אז אתם טועים!
בתצוגת האופנה האחרונה של קסטרו שבה היא הציגו את קולקציית האביב, הועבר האירוע כולו בשידור כמעט חי דרך הסנאפצ'ט של המותג. כך הצופים כולם יכלו לקחת חלק מהאירוע מבלי בכלל להיות שם.

מי: סופר-פארם יאנג

איך מנצלים את הזירה החמה ביותר כדי להעלות את המודעות על דבר שחשוב וקריטי ביותר אצל בני הנוער? מבקשים מהם לשלוח סטורי על מנהגי התזונה שלהם ונותנים לתזונאי המוביל בארץ, אודי ברקת, להגיב עליהם עם חוות דעת מקצועית ונתינת טיפים לניהול אורח חיים בריא יותר.
סופר-פארם נעזרים בסנאפצ'ט כדי ליצור אינטראקציה עם הצופים שלהם וע"י כך עוזרים להם עם שאלות קריטיות שיעזרו להם בחיים בתקופה המבלבלת הזו כבני נוער.

לסיכום, סנאפצ'ט הופכת להיות אבן דרך בעולם הפרסום בישראל ואין מותג אחד שלא מזהה את הפוטנציאל שלה. בסופו של דבר יש סיבה שבגללה מדובר ברשת החברתית המובילה ביותר בעולם שעקפה בסיבוב את מצעד ההורדות בסוף 2015 ובתחילת 2016.

אל תשכחו להוסיף ולעקוב אחרי הסטוריז המדהימים של המותגים שהבינו איך לעשות את זה נכון.
סירקו את הסנאפקודים בתמונה למעלה!

 

↑ חזור למעלה

לאון שניידרובסקי

הצג את כל הפוסטים →