fbpx

עושות את פריז: מור סילבר ודנה זרמון בחיפוש אחר המשקפיים המושלמים

  • מערכת טינק
  • 29 במרץ, 2016

מי מאתנו לא רוצה ללבוש בגד של בית אופנה מוביל?  שאנל, ג’וצ’י, כריסטיאן דיור, קנזו ועוד. להרגיש ביונסה רק ליום אחד. אז נכון, עבור רובנו זה לא ממש אפשרי, אבל מה שכן, אנחנו בהחלט יכולות להתהדר באביזר אופנתי מלא שיק מבית היוצר של מעצבי העל בעזרת הפריט אולי הכי נגיש לנו, המשקפיים – שמש וראייה. בימים אלו החלה סופר-פארם אופטיק לשווק את קולקציית משקפי השמש והראייה של סוניה ריקל, שמצטרפת לדגמים של בית האופנה קנזו. 

aa

סוניה ריקל היא מעצבת על הפריזאית שפועלת כבר למעלה מ-50 שנה מבית האופנה שבלב פריז, שם החלה את דרכה הארוכה בעולם האופנה עם ייצור סריגים שהפכו לשם דבר. עם הקו הבלתי מתפשר, שובב, אינטליגנטי, חצוף וסקסי יצרה ריקל במשך השנים קולקציות המאופיינות בעיקר בפסים, צבע שחור ויהלומים.עולמות אלה השפיעו גם על קולקציית משקפי הראייה והשמש שלה. המסגרות נועזות ונשיות, עם אלמנטים של פסים ושילובים מטאליים. ועכשיו, משקפי השמש הייחודיים של סוניה ריקל מושקים לראשונה בישראל ובבלעדיות בסופר-פארם אופטיק עם 30 דגמים של משקפי ראייה ושמש במחיר משתלם של החל מ- 499 שקלים בלבד – כמחצית ממחירו בעולם. ניתן לצפות בדגמים נבחרים בקטלוג ואף לרכוש את משקפי השמש של סוניה ריקל ישירות באתר אופטיק אקספרס.

paris008

מותג לא פחות יוקרתי ומוכר – קנזו (KENZO), שהגיע מיפן לפריז, מככב על מסלולי הדוגמנות מ- 1970 ועד היום, כשבכל שנה מפתיע מחדש בעיצובים הקוליים ויוצאי הדופן שלו המשלבים סגנונות אסיאתיים עם אופנה עילית אירופאית. בין הסלבס שאימצו את המותג: ביונסה, מיילי סיירוס, קייטי פרי, מישל אובמה ועוד רבים אחרים. העיצובים המודפסים, הצבעים המיוחדים ועבודות האמנות שהשפיעו על קולקציות הבגדים השונות שהיקנו לקנזו את ההכרה וההערצה העולמית, הם חלק בלתי נפרד גם מקו משקפי השמש הייחודי של בית האופנה. משקפי השמש של קנזו מוצעים אף הם בסופר-פארם אופטיק כאשר בעונה הקרובה יושקו 30 דגמים חדשים במחירים של החל מ-499 שקלים. גם את הדגמים החדשים של קנזו ניתן לראות בקטלוג הדיגיטלי ואף לרכוש אותם ישירות באתר אופטיק אקספרס.

kenzo_shemesh