0

הקמפוס ממוקם במתחם הטינק ספייס החדש וינוהל בשיתוף קרין אלדאה, הבעלים של ערוץ היוטיוב הפופולארי ואתר התוכן, ״טופ גיק" עורכת תוכן במקצועה ועיתונאית בתחום התרבות והגיימינג. הרעיון סביב השקת הקמפוס הוא לזהות, להכשיר וללוות את הדור הבא של כוכבי הרשת, היוטיוברים ויצרני התוכן בקרב בני הנוער של היום. תכניית הקמפוס שמה דגש על יצירת תוכן מקורי, סדנאות יוטיוב למתחילים ומתקדמים, מושגי יסוד בצילום, עריכה והפקה, כתיבה נכונה והפיכת רעיון לתסריט, עמידה והגשה מול מצלמה ועוד.בנוסף, יתקיימו כיתות אמן עם כוכבי רשת מובילים בתחום תוכן הווידאו בישראל ובני הנוער המשתתפים יוכלו ללמוד מכוכבי הרשת האהובים כיצד מנהלים ערוץ יו טיוב מצליח, מהם סודות הוולוגינג וכיצד לשפר את יכולות הגשה.

aaa3

 

 

בוגרי הקמפוס ישתלבו במערך התוכן של חברת טינק ויקבלו הזדמנות לייצר תוכן מקורי, בדגש על תוכן וידאו, עבור המותגים המובילים בישראל. הטינק ספייס – הינו מתחם חדש שהוקם על ידי חברת טינק הכולל סטודיו וידאו וסטילס הפתוח ליוצרים צעירים ולהפקות וידאו וסטילס.

 יניב ויצמן: "בעידן בו היוטיוב והאינסטגרם מאפשר לכולנו להיות יצרני תוכן ולחלום על להיות כוכבי רשת או בעלי פרופיל עם אלפי עוקבים באינסטגרם עולה הצורך והרצון לקבל הכוונה, השראה וכלים מאלה שהצליחו לעשות את זה ומכאלה שמייצרים תוכן איכותי. זו הסיבה שהקמנו הקיץ את קמפוס התוכן של טינק עבור בני הנוער כשהחזון שלנו הוא לבנות את הדור הבא של יצרני התוכן וכוכבי הרשת וכדי לאפשר לבני הנוער מפגש בלתי אמצעי עם כוכבי הרשת הקיימים"

קרין אלדאה: " ה"טינק קמפוס" נולד מתוך ההבנה כי בני נוער רבים זקוקים היום לארגז כלים ולהכוונה מקצועית ואישית, על מנת למקסם את הפוטנציאל שלהם כבר בגיל צעיר, לעודד יצירתיות וליצור תוכן מקורי, משמעותי ואיכותי. כולי תקווה כי מכאן ייצא הדור הבא של יצרני התוכן הטובים בישראל".

 

↑ חזור למעלה

לאון שניידרובסקי

הצג את כל הפוסטים →