fbpx

יאנג בוקס: אז מה הבנות באמת חושבות על מוצרי הטיפוח החדשים?

  • מערכת טינק
  • 15 במרץ, 2015

כמעט בכל מקום ברשת אנחנו קוראות וצופות בבנות צעירות שממליצות על מוצרים, אבל אנחנו בסופר-פארם יאנג החלנו ללכת צעד אחד קדימה. במקום אביר, שליח נאה, במקום סוס לבן, משאית משלוחים, במקום שוקולד ופרחים-יאנג בוקס! קופסת הפתעות כיפית מלאה במוצרי טיפוח מדהימים שנבחרו בקפידה כדי שגם אתן תוכלו להתנסות במוצרים החדשים ולומר לנו מה אתן באמת חושבות עליהם, ולא פחות חשוב – תוכלו לדעת על איזה מוצרים החברות שלכן ממליצות (או לא).

a

 

איך זה עובד? לאחר קבלת הערכה וההתנסות במוצר, כל אחת מהבנות רשמה את הביקורת שלה פלוס המלצה וכמובן גם ציון סופי של 1-5 בסולם YNG. והפעם, לק של לייף, מסיכה לשיער של aussie, מויסט ליפ סטיק של לייף, דאורדורנט invisible dry  של דאב ומסקרה גו אקסטרים של חברת מייבלין. צוות המנהלות: טל דניאלי, חן גל ואיילה כהן. מתחילים!

מסיכה לשיער של aussie:

טל:  “בתור אחת שהשיער שלה עבר אין סוף חימצונים, צביעות וכו’, המסיכה היא המוצר המושלם בשבילי. מעבר לריח המדהים שלו (ברצינות, הסנפתי אותו איזה שעה), ההבדל בשיער לאחר השימוש במסיכה ממש מורגש: נהיה רך יותר, נעים יותר ומריח טוב. ממליצה בחום לכולן, במיוחד לבנות שאוהבות להתעלל בשיער שלהן כמוני”

ציון סופי: 5 בסולם YNG  

 

aa3
מויסט ליפ סטיק של לייף:

איילה: “טוב אז אני לא בן אדם של אודמים ולפיסטיקים אז הבאתי לחברתי הטובה, הדר, שיש לה שפתיים מהממות והיא מתה על אודמים ורודים, לנסות ולספר לי איך היה. הדר אמרה שהאריזה מתוקה וקטנה וככה היא יכולה לקחת את הליפסטיק אתה בתיק. בנוסף, הוא נמרח בקלות על השפתיים ולא צריך להשתמש בהרבה שכבות כי הפיגמנט ממש חזק. היא אמרה שהיא ממש אהבה את הצבע וגם אימא שלה ואחותה לא התאפקו וניסו גם. כנראה שהאודם לא יחזור אליי …;) שורה תחתונה: קומפקטי שימושי ויפה.

ציון סופי: 4.5 בסולם YNG

saveeeee

 

 

לק של לייף מספר 300- זהב נצנצים

חן גלמיותר לציין שטרנד הנצנצים, שצובר תאוצה בכל מקום בזמן האחרון, תפס גם אותי. בגלל זה הלק הזה בדיוק בשבילי! ברגע שהגעתי הביתה מרחתי אותו ומאז אני מסתכלת על הציפורניים שלי במבט מאוהב. המריחה נוחה וקלה, ולא מסובך להסיר אותו בניגוד ללקים נוצצים אחרים. צבע עדין ובהיר אבל מיוחד שלא רואים כל יום (קיבלתי מלא מחמאות!).

ציון סופי: 4.5 בסולם YNG

aa

 

דאודורנט invisible dry של דאב:

איילה: ניסיתי דיאודורנטים מכל הסוגים, אבל האהובים עליי היו מסוג רול און. הבעיה עם דאודורנטים כאלה היא שהם יכולים להשאיר סימנים מעצבנים על הבגדים. קרה לי כמה פעמים וזה די מבאס. כששמעתי שדאב הוציאו דיאודורנט רול און שלא משאיר כתמים על הבגדים ממש התלהבתי, אבל לא הייתי בטוחה אם זה באמת עובד. ניסיתי ובאמת לא נישאר אף סימן! הריח מדהים ומרענן, נותן תחושה מקררת ונעימה לעור (במיוחד לעור עדין כמו שלי) ואחרי השימוש יש הרגשה פשוט נקייה. נוח לאחיזה, אריזה קטנה שאפשר להכניס לתיק איפור לדוגמה שהולכים למכון כושר או לשיעורי ספורט. ממליצה לכל אחת לרכוש. שורה תחתונה: ריח מרענן שמחזיק להרבה שעות, התאהבתי!

ציון סופי: 5 בסולם YNG

מסקרה גו אקסטרים של מייבלין- מסקרה מעבה ומדגישה:

חן: ” אין ספק שבכל הקשור למסקרה אני די מכורה. כלומר, מבחינתי זה הכי בייסיק שיש בתיק איפור. ואם כבר מדברים על מסקרה, חשוב שתיהיה מסקרה שבאמת יוצרת אפקט של הארכה ונותנת הרגשה של ריסים עבות. במיוחד לריסים כמו שלי שיש להן גוון בהיר וזה פשוט סיוט לפעמים. עם המסקרה הזאת לא צריך להשתמש בעוד שכבה והיא לגמרי עושה את העבודה. אין מיליון גושים, היא לא נמרחת בקלות והיא הכי יוצרת מראה זוהר כזה ומעוגל. את האמת, הכי אימצתי! ”

ציון סופי: 5 בסולם YNG

mas

רוצות גם אתן לקבל יאנג בוקס עד הבית ולככב בכתבה הבאה? לחצו!