fbpx

סקר: 5 המתנות שהכי הייתן רוצות לקבל השנה מסופר-פארם

  • מערכת טינק
  • 9 בספטמבר, 2014

בין אם תרצו או לא תרצו החגים תכף מגיעים והדבר הכי כיפי בחגים זה כמובן המתנות וכמה שיותר. בושם, בגדים, איפור, תכשיטים, הכול הולך! בסופר-פארם YNG החליטו השנה לצאת בפעילות שכולה ה-WISHLIST המושלם לחגים, כי כשרוצים משהו, צריך לצעוק אותו. במקרה הזה כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לעלות סרטון שלכם לאינסטגרם שבו אתן מספרות על החלטה שלכם לקראת השנה החדשה- זה יכול להיות שהחלטתן לעשות יותר ספורט, לקרוא יותר ספרים, לאהוב את עצמכן קצת יותר או כל דבר אחר- ומיד אח”כ ספרו מהו המוצר שהכי הייתן רוצות לקבל מסופר-פארם, תייגו סופר_פארם_יאנג וזהו, הסרטונים המרגשים והמקוריים ביותר יוכלו לזכות במתנה המושלמת. אה, ואל תשכחו לעקוב אחרי סופר-פארם YNG באינסטגרם כמובן! ואם כבר מדברים על ה-WISHLIST המושלם בסופר-פארם, אנחנו יצאנו לעשות סקר קטן משלנו ושאלנו בנות על המתנות שהן הכי היו רוצות לקבל. הנה 5 המוצרים הכי פופולאריים:

aa

 

1. בשמים– כמו בכל עונת חגים, גם השנה, אין ספק שהמוצר הפופולארי ביותר הוא כמובן בושם טוב. הוא נשאר להמון זמן, אי אפשר בלעדיו ותמיד יש ריחות חדשים (גם כאלה של מפורסמים) שפשוט כובשים את השוק. ההמלצה שלנו: נסו להגיע לסניף מוכנים מראש עם בושם מסוים שאתi רוצu, והרחתi בעבר כי אתi פשוט לא תצאו משם.

2.מסקרה ואייליינר– תמיד אומרים שהחלק הכי יפה בפנים זה כמובן העיניים ולפי הנתון הבא כנראה שהם לא טועים. מסקרה טובה ואייליינר הם עדיין מוצרי האיפור הבסיסיים שכמעט כל נערה רוצה וצריכה והאמת, אין איפור חג מושלם בלי מוצרי הבסיס הללו. לכו על מסקרה עדינה שלא יוצרת גושים ואם אתם ממש צריכות עזרה בלמרוח עיפרון, הרשת מלא בסרטוני HOW TO מושלמים.

3. מארז לקים– כן, לקים גם מככבים השנה. הם אומנם זולים, אבל למרות זאת מדובר במתנה נפלאה שיכולה לשדרג כמעט כל מלתחה. לכבוד החג אנחנו ממליצים לפנק את הציפורניים באיזה מניקור טוב, במיוחד אחרי שעות שבהן אתן מחזיקות כלי כתיבה וכמובן תנסו קצת להעז עם צבעים מדליקים וצורות מיוחדות.

4.סבון פנים+קרפ פנים– מי שאמר שקרם פנים וסבון פנים זה רק לנשים מבוגרות כנראה לא ממש מבין עניין והנה ההוכחה. קרם פנים טוב וכמובן סבון ניקוי הם הכרחיים במיוחד בגיל ההתבגרות שבו מתקפת ההורמונים מתחילה להשפיע. אנחנו ממליצים להסתכל טוב טוב ולבחור את קרם הפנים והסבון בהתאם לסוג העור שלכן והכי חשוב, תתנסו, תתנסו ושוב פעם תתנסו. לוקח זמן עד שמוצאים את הקרם או הסבון שמשתלב בצורה הכי מושלמת עם העור שלכן. וזמן זה בדיוק הדבר שיש לכם ממנו בשפע.

5. אודם- איזה כיף זה אודם! בעינינו זאת המתנה הכי מושלמת! אודם טוב מיד יכול לשדרג כל מלתחה ולגרום לך להיראות זוהרת וכמובן שיש מיליון צבעים, גוונים ומינים כך שאפשר להתפנק ולשחק עם זה עד שפשוט נמאס. התאימו את האודם לגיל שלכן ועל תלכו על צבעים סופר כהים שגורמים לכן להיראות מבוגרות. ואם כבר מתנה, אז תבקשו כמה גוונים על מנת שתוכלו להחליף מאירוע לאירוע.

אז מה ה-WISHLIST שלכן?