fbpx

סיכום השבוע בעולם הפופ: האם כוכב וואן דיירקשן הוא גיי?

  • מערכת טינק
  • 18 בספטמבר, 2014

והשבוע בעולם הפופ:

דואט נשי חזק: ג’ניפר לופז שאירחה את איגי אזליה ברמיקס החדש לשיר “Booty” תשחרר מחר, אחרי המון המון ציפייה את הקליפ החדש. לסינגל כבר יצאה עטיפה משותפת ובנוסף יצא טיזר וכמה תמונות בחשבון האינסטגרם של השתיים בחודש האחרון. מוכנים להזיע?

 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=qNlKTBaKKos]

 המכירות באמריקה השבוע:

מגאן עם “All about that bass” – הלהיט ששיגע את אמריקה, הצליחה למכור 312 אלף עותקים השבוע באמריקה! היסטרי. טיילור עם “Shake it off” מכרה קצת פחות עם 309 אלף עותקים. במקום השלישי, שלושת הדיוות ג’סי ג’יי, אריאנה גרנדה וניקי מינא’ז מוכרות 147 אלף ביחד ל- “Bang Bang”. איגי אזליה וריטה אורה מוכרות 127 אלף עותקים השבוע עם “Black widow” וניקי מינא’ז עם “Anaconda” מוכרת 126 אלף עותקים.
מארון 5 עם “Maps” מוכרים 78 אלף עותקים ואריאנה גרנדה עם “Break Free” מוכרת 74 אלף עותקים!

במצעד האלבומים שלנו: מארון 5 מוכרים 80 אלף עותקים עם האלבום החדש שלהם “V” שיצא ממש לא מזמן! ובמקום ה-11 מוכרת בנקס, הסנסציה החדשה בעולם המוזיקה, כ-26 אלף עותקים בשבוע הבכורה שלה באמריקה! מכובד מאוד למישהי שלא פרצה למיינסטרים או סיפקה להיט עולמי/אמריקאי. כל הכבוד!

 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=naMvm2DUKiE]
נייל הורן, כוכב להקת ואן דירקשיין נתפס בווגאס בחגיגות יום ההולדת שלו מתנשק עם גבר חדש! נאחל לזוג (?) החדש בהצלחה. כן, לא כל מה שקורה בווגאס נשאר בווגאס!

 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=vcYcvsEs4vg&w=637&h=478]

 

ניקי מינאז’- הראפרית האהובה עלינו, הכריזה השבוע על תאריך יציאה לאלבום החדש שלה “The PinkPrint” והוא אמור לצאת ב-24 לנובמבר. טרם התפרסמה רשימת השירים או עטיפת אלבום, אבל ידוע לנו כי “Anaconda” ו- “Pills n potions” יהיו באלבום. עוד נודע כי “Lookin ass nigga” גם יהיה כלול ויש דיבור על שיתופי פעולה עם ריהאנה ודרייק. בקיצור, יש למה לצפות!

 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=2mwNbTL3pOs&w=637&h=358]