fbpx

יאמי: 5 מייקאוברים שיעשו פלאים לסנדוויצ’ים שלכם

  • מערכת טינק
  • 14 בספטמבר, 2014

בכל הקשור לארוחת העשר בבצפר אין כמו סנדוויצ’ים, אבל אחרי שנים שבהם אימא מכינה לכם כמעט את אותו הסנדוויץ’ בדיוק, אולי הגיע הזמן לנסות דברים טיפה שונים, מגוונים וכמובן מזינים ובריאים. אנחנו החלטנו למצוא את הדרכים לעשות מייקאובר לסנדוויצ’ים הבאנליים והרגילים שכולנו כבר מכירים וחזרנו עם טיפים מרעננים שיכולים לעזור לכם בפעם הבאה שאתם ניגשים להכין את ארוחת העשר (יותר נכון אימא שלכם).

INKATA

  1. לגוון בלחמים- כן, אנחנו תמיד רגילים לפיתה או ללחם פרוס, אבל לפעמים מספיק שאתם משנים והולכים על לחם קצת יותר עשיר ושיניתם לחלוטין את הטעם. אתם יכולים ללכת על לחם עגבניות, זיתים ועוד, לגוון עם שילובים בריאים כמו לחם מלא בדגנים ושיבולת שועל וכמובן להוסיף בייגלים או פוקאצ’ות שתמיד משדרגים את הסנדוויץ’ והופכים אותו לכיפי הרבה יותר.
  2. הכניסו לטוסטר- כשמדברים על טוסטר אתם ישר חושבים על טוסט עם גבינה, אבל אנחנו דווקא מדברים על כיוון קצת שונה. אתם יכולים לחמם ולהכניס לטוסטר כמעט כל סנדוויץ’ והתוצאה טעימה יותר, פריכה יותר ומגוונת הרבה יותר. זה יכול להיות עם פסטרמה, ממרחים שונים ומשונים, גבינות ואפילו שוקולד. אנחנו ממליצים לכם לחמם מעט ולא להגיע לרמה של טוסט על מנת שהסנדוויץ’ לא יתרטב ויתפרק. המטרה בטוסט היא לחמם מעט את הלחם ולהגיע לרמה קריספית יותר שתעשה לכם פאן בכל נגיסה.
  3. ממרחים- במקום הממרחים הרגילים כמו חומוס, שוקולד ומיונז, לכו על ממרחים עשירים יותר ומלאים בוויטמינים הנכונים. אתם יכולים להשתמש בסלט אבוקדו שניתן להכין בכמה דקות בודדות, סלט סלק (למי שאוהב זה יכול להיות שיא הטעים) שניתן לקנות באריזות מוכנות, לבנה וכמובן טחינה שאליה אפשר להוסיף ים של תוספות כמו כוסברה ופלפלים קלויים.
  4. גבינות או לא להיות- אי אפשר לדבר על סדוויצ’ים בלי לדבר על זה עם הגבינה הצהובה הפשוטה. הרי זה הדבר הכי קל להכין שיש בוקר מעצבן ואין כוח לכלום. אז נכון, זאת באמת אופציה פשוטה, אבל לנו אישית כבר נמאס. אם עדיין בא לכם משהו פשוט שלא דורש יותר מידי מאמץ פשוט תגוונו בכל הקשור לגבינות. כן, יש הרבה אלטרנטיבות לצהובה הטובה. אתם יכולים ללכת על צפתית, בולגרית, ברי, צ’דר, מוצרלה וזאת רק ההתחלה של הרשימה. גבינות עשירות בקלציום ובחומרים העוזרים לבנות את העצם ואם כבר מדברים על ערכים תזונתיים, לכו על האופציות שהן לא עתירות בשומן.
  5. פנקו את עצמכם בקינוח- הכי כיף להכין סנדוויץ’ שהוא גם קינוח מתקתק. אנחנו אישית ממליצים לכם לגוון מעט עם ממרחים שהם סופר מגניבים וחדשניים. כמו לדוגמא ממרח המקופלת שלנו שאותו אנחנו מכינים רק כשממש בא לנו לפנק את עצמנו. כל מה שאתם צריכים זה 10 מקופלות, כוס חלב ו-8 קוביות שוקולד פרה. איך מכינים? מניחים סיר קטן עם מים רותחים על הכיריים על אש קטנה ובתוכו המקופלות והחלב. מערבבים עד להמסה ומוסיפים את קוביות השוקולד. מערבבים עוד טיפה ואז פשוט מעבירים לצנצנת ומכניסים למקרר ל-24 שעות. זהו יש לכם ממרח מקופלת שיספיק לכם לפחות לשבוע (תלוי עד כמה תצליחו לעצור את עצמכם) ואין ספק שזה כבר שובר שגרה.

 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=h62CIpsVny4]