fbpx

טו באב: 4 הפעילויות שיהפכו את החג שלכם לשווה במיוחד

  • מערכת טינק
  • 11 באוגוסט, 2014

אין כמו טו באב! כל כך מלא באהבה, כל כך מלא בשמחה, כל כך…על מי אנחנו עובדים, לנו אין בן זוג! אנחנו לבדדדדדדדדד. בכל אופן, אחרי שפרקנו קצת מהרגשות הכעוסים הגיע הזמן להניח בצד את המרמור ולהסתכל דווקא על הצד החיובי של החג הזה. כן, מעבר לורדים האדומים, לדובונים המנצנצים וכדומה זהו גם חג שבו כמעט כל המותגים יוצאים בשלל פעילויות מגניבות שמטרתן לעזור לנו לזכות בפרסים שימתיקו לנו את היום. קבלו כמה מהפעילויות המגניבות ביותר:

1.אין מי שלא אוהב מילקי ולכבוד חג האהבה החליטו לחגוג בקהילה בעזרת חלוקת צידניות מפוצצות במילקי. כן, אם השוקולד והקצפת מצליחים לחיות יחדיו, אין שום סיבה שאתם, הזוגיים שבחבורה לא תצליחו. מה צריך לעשות? האמת שזה נורא פשוט! כל מה שאתם צריכים זה לצלם תמונה זוגית עם המילקי שלכם (הרי ברור שלכל אחד יש כזה במקרר), לתייג #מילקיאהבה והתמונות היצירתיות ביותר יזכו בצידניות מפוצצות במילקי. מה, לא שווה? תכלס, זה הקינוח המושלם לטו באב.

2.בבזוקה דווקא החליטו לשים את הפוקוס על נילי מחבורת  בזוקה ג’ו. כן, מתנות לא צריך לתת רק לבנות, לפעמים הבנות הן אלה שרוצות לתת מתנה שווה. הפעם צריך לעזור לנילי לבחור מתנה לבנים בחבורה שפשוט לא מצאו דייט מספיק שווה לחג. כל מה שצריך לעשות זה פשוט להציע בתגובות מתנה מגניבה לחג והגולש שיפתיע במיוחד יזכה במארז של בזוקה . אגב, תחשבו נגיד על לב שכולו עשוי ממסטיקים של בזוקה. איזה מתנה מגניבה זאת יכולה להיות?

aa

 

3. לכל אחד יש סיפור אהבה יוצא דופן. נו, מהסיפורים האלה שזוכרים אותם לנצח. הנשיקה הראשונה, הפעם הראשונה שהוא הסתכל לך לעיניים, הרגע הזה שהרגשתם שזה פשוט יוצא מכלל שליטה. בקיצור, הסיפורים האלה שקורים רק בסרטים (עוד קצת מהמירמור שלנו). בכל אופן, לאלה שחיידק האהבה כן תקף אותם וממש רוצים לשתף יכולים לזכות במתנה סופר יצירתית ומיוחדת בחסות מקופלת. הפעילות היא כזאת- יש לכם סיפור אהבה סופר ייחודי שיגרום לכולם להצתמרר? שתפו אותו בתגובות בעמוד של מקופלת והגולש או הגולשת המרגשים ביותר יזכו בעוגת מקופלת בחסות האחד והיחיד, האיש והאגדה, זה שאף מתכון מקופלת לא היה שלם בלעדיו, אור בן! אז יאללה, עוד שנייה זה נגמר, כנסו מהר!

4. גם בהיינץ דאגו לאוהבים הצעירים עם 99 ארוחות חינם מתנת אגאדיר! בא לכם? רעבים? מכורים לווטס אפ? כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לפתוח קבוצת ווטס אפ עם עוד חמישה חברים, לצרף את המספר של היינץ ולחכות להוראות. תעשו את המסיבה על הצד הטוב והיצירתי ביותר. תוכלו לפזר את האהבה ולזכות יחד עם החברים שלכם בארוחה סופר מפנקת באגאדיר (כי מי אמר שכדי לפזר אהבה חייבים בן זוג).

aaa

 

זהו, אלה היו 4 הפעילויות הכי מגניבות לטו באב השנה. אם אתם בדיוק כמונו, חוגגים לבד מול המראה עם מסקרה מרוחה ודמעות של תנין אתם מוזמנים לבלות איתנו ולהציע רעיונות מגניבים ואם כבר יש לכם תוכניות אז תהנו, אנחנו נישאר לבד בחושך. שיהיה חג אהבה שמח!